۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
تعداد بازدید: ۱۴۴۰۲۲
عضو فرهنگی هیات امنای صندوق با اشاره به اجرایی شدن گام اول طرح ارزش مالکانه گفت: ضمن اعلام تبریک به همه اعضای صندوق، از همه کسانی که در این مسیر به نحوی نقش‌آفرینی کردند که لبخند رضایت را بر لب معلمان بیاورند قدردانی می‌کنم.
کد خبر: ۹۶۵۱

راهی بسیار دشوار تا تکمیل طرح ارزش مالکانه/ بازگشتی در کار نیست!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، محسن مسعودی عضو فرهنگی هیات امنای صندوق با اشاره به اجرایی شدن گام اول طرح ارزش مالکانه گفت: ضمن اعلام تبریک به همه اعضای صندوق، از همه کسانی که در این مسیر به نحوی نقش‌آفرینی کردند که لبخند رضایت را بر لب معلمان بیاورند قدردانی می‌کنم.

وی افزود: گام نخست را استوار برداشتیم و اگرچه واقف هستیم که راهی بسیار دشوار تا تکمیل این طرح داریم اما این پروسه آغاز شده و بازگشتی در کار نیست.

مسعودی تصریح کرد: بیش از یک دهه فرهنگیان محترم عضو صندوق منتظر اجرایی شدن طرح ارزش مالکانه بودند و این حقی بود که مغفول مانده بود.

عضو هیات امنای صندوق با اشاره به اینکه اجرای این طرح نیاز به یک اراده قوی و راسخ از طرف مجریان آن داشت، اظهار کرد: با روی کار آمدن تیم مدیریتی جدید موسسه این اراده دیده شد و فرهنگیان نیز به طور کامل حمایت کردند تا فاز اول این طرح بالاخره در روز 6 آذر 1402 اجرایی شد.

راهی که گذشتگان شروع کرده بودند با ریل‌گذاری و تعیین اهداف توسط مدیران فعلی صندوق وارد فاز اجرایی شد و بازنشستگان می‌توانند از طریق وبسایت صندوق یا سوپر اپلیکیشن فرهنگیان گواهی موقت سهام خود را مشاهده کنند.

وی اجرای مرحله نخست طرح را ابتدای مسیر دانست و بیان داشت: در این مرحله حدود 10 درصد از دارایی‌های موسسه در قالب سهام شرکت سرمایه‌گذاری سرمایه‌گستر سهند به بازنشستگان تخصیص پیدا کرده است و در تلاش هستیم مراحل بعدی این واگذاری نیز هرچه سریع‌تر عملیاتی شود.

مسعودی طرح ارزش مالکانه را یک مطالبه قدیمی عنوان کرد و گفت: راهی که گذشتگان شروع کرده بودند با ریل‌گذاری و تعیین اهداف توسط مدیران فعلی صندوق وارد فاز اجرایی شد و بازنشستگان می‌توانند از طریق وبسایت صندوق یا سوپر اپلیکیشن فرهنگیان گواهی موقت سهام خود را مشاهده کنند.

عضو هیات امنای صندوق اضافه کرد: این اتفاق مبارک را به همه فرهنگیان عضو صندوق تبریک عرض می‌کنم و از همه افراد موثر در اجرای این طرح و این دستاورد تاریخی بویژه ارکان صندوق شامل هیات امنا و هیات مدیره و مدیرعامل پرتلاش موسسه دکتر نجف‌پور و همچنین کنشگران فرهنگی و سایر افراد خارج از ساختار موسسه و در نهادهای حاکمیتی تشکر ویژه دارم.

وی در پایان یادآور شد: اجرای طرح ارزش مالکانه یک پروسه تدریجی است که فعلا با حدود 10 درصد از دارایی‌های صندوق آغاز شده و به همین منوال پیش خواهد رفت بنابراین اعضای صندوق لازم است صبور باشند و به دقت روند اجرای این کار را دنبال کنند تا بالاخره همه حق و حقوق خود را از صندوق دریافت کنند.

برچسب ها: ارزش مالکانه فرهنگیان
ارسال نظر
آخرین اخبار