۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
تعداد بازدید: ۹۸۹۶۹
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق ها، بتن، سیمان و ماشین آلات وابسته از تاریخ ۲۲ الی ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی بر پا است.
کد خبر: ۹۶۶۲

نمایشگاه بین‌المللی قیر و آسفالت برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق ها، بتن، سیمان و ماشین آلات وابسته از تاریخ ۲۲ الی ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی بر پا است. عموم افراد می‌توانند از این رویداد در ساعات ۸ صبح الی ۱۵ بعد از ظهر بازدید به عمل آورند.

آسیا پاسارگاد خاورمیانه مجری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق ها، بتن، سیمان و ماشین آلات وابسته (BAIEX) ۱۴۰۲ است.

نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق ها، بتن، سیمان و ماشین آلات یکی از مهم‌ترین رویدادهای تجاری ارزشمند کشور است که فعالان این حوزه می‌توانند برای رشد و پیشرفت خود و همکاری بیشتر با فعالان این صنعت در آن حضور داشته باشند.

مهم‌ترین هدف برگزاری نمایشگاه قیر و آسفالت تهران معرفی دستاوردهای این صنعت و فراهم کردن زمینه صادرات محصولات این صنعت است.

نمایشگاه قیر و آسفالت ۱۴۰۲ محل مناسبی برای حضور شرکت‌های مختلف جهت رفع نیاز‌های این حوزه حول طراحی، اجرا، نگهداری، دوام و پایائی بخش روسازی راه‌ها و جاده‌ها و سایر عملیات عمرانی است. برترین شرکت‌های این صنعت در نمایشگاه حضور می‌یابند تا با نشان دادن تخصص و توانایی خود سهمی در رفع این نیازها داشته باشند.

این نمایشگاه فرصتی مناسب برای مهندسان این حوزه است است که دستاوردها و خدمات خود را معرفی کنند و همچنین صادرکنندگان می‌توانند در این نمایشگاه با خریداران خارجی تعامل داشته باشند و درصد صادرات این صنعت را افزایش دهند.

نمایشگاه‌ها علاوه بر تمام مزایایی که دارند می‌توانند محل مناسبی برای رقابت باشند و همچنین در هدف گذاری سال آینده شرکت‌ها نیز موثراند.

برخی از محصولات و دستاوردهای که در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق ها، بتن، سیمان و ماشین آلات وابسته ۱۴۰۲ ارائه می‌شوند عبارتند از:

  • ماشین آلات راه سازی
  • پلنت‌های قیر و آسفالت، سنگ شکن‌ها، تاسیسات شن وماسه و …
  • ماشین آلات‌، تجهیزات مربوط به حمل و نقل و بسته بندی قیر، آسفالت و ایزولاسیون
  • ماشین آلات پخش قیر، آسفالت و ایزولاسیون
  • تجهیزات آزمایشگاهی قیر، آسفالت و ایزولاسیون
  • مواد اولیه و موادافزودنی این صنعت
  • مواد حفاظتی، پوشش‌های سطحی، مرمت، درزگیری، خط کشی و لکه گیری آسفالت
  • صنعت نانو تکنولوژی قیر و آسفالت و ایزولاسیون، انواع عایق ها در همه مصارف خط تولید آنان

اگر شما هم در حوزه قیر، آسفالت، عایق ها، بتن، سیمان و ماشین آلات وابسته فعالیت می‌کنید می‌توانید در این نمایشگاه شرکت کنید و از مزایای آن در راستا رشد و پیشرفت کسب و کار خود استفاده نمایید./ معرفان

برچسب ها: نمایشگاه نمایشگاه بین المللی تهران بتن
ارسال نظر
آخرین اخبار