۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
تعداد بازدید: ۲۵۸۳۶
«خطوط» ادعای آقای میلیاردر را بررسی می‌کند
بیل گیتس میلیاردر آمریکایی روز جمعه در در جریان "کنفرانس امنیتی مونیخ" صحبت های تکان دهنده‌ای را مطرح کرد. این میلیاردر می گوید:«همه گیری دیگری در راه است.»
کد خبر: ۹۹۶۱

ادعای ترسناک بیل گیتس درباره کرونا

یه گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط برای رهبران بهداشت در سراسر جهان، دستیابی به هدف سازمان بهداشت جهانی برای واکسینه کردن ۷۰ درصد از جمعیت کره زمین تا اواسط سال ۲۰۲۲ به منظور جلوگیری از افزایش کووید-۱۹ در آینده بسیار مهم است.

با این حال از نظر بیل گیتس، این هدف نشان دهنده رویکردی از بالا به پایین برای مبارزه با ویروس کرونا است که واقعیت روی زمین را نادیده می گیرد. طرز تفکری که او می گوید باید قبل از همه گیری بعدی تغییر کند او هنگام سخنرانی اش درکنفرانس «امنیتی مونیخ ۲۰۲۲» اعلام کرد که ما هرگز به ۷۰ درصد نخواهیم رسید:« چه کسی با  چه کسی شوخی میکند؟ ما در جهانی زندگی می کنیم که در آن کشورهایی داریم که سالانه دوازده هزار دلار برای هر نفر برای دارو هزینه می کنند و کشورهایی که دویست دلار برای هر نفر در سال هزینه می کنند. باید راه حل هایی را برای اولین بار بیابید از جمله تولید بهبود یافته واکسن کووید-۱۹ و داروهای درمانی و همچنین توزیع آن‌ها تا کنترل یک بیماری همه گیر در آینده آسان تر می شود.»

ما یک بیماری همه گیر دیگر خواهیم داشت. دفعه بعد یک پاتوژن متفاوت خواهد بود.

او در ادامه به خبرنگاران گفت که خطر ابتلا به بیماری شدید ناشی از کووید-۱۹ "به طور چشمگیری کاهش یافته است"، اما به وجود آمدن یک بیماری همه گیر در آینده تقریباً قطعی است. بیل گیتس، میلیاردر بزرگ و یکی از بنیانگذاران مایکروسافت، معتقد است که ما باید برای همین آماده باشیم. گیتس در کنفرانس امنیتی سالانه مونیخ آلمان که در روز جمعه برگزار شد ادامه داد:«ما یک بیماری همه گیر دیگر خواهیم داشت. دفعه بعد یک پاتوژن متفاوت خواهد بود.

گیتس می گوید که در حال فکر کردن به این است که چگونه جهان می تواند برای شیوع بیماری در آینده آماده شود. او کتابی درباره آمادگی برای همه گیری دارد که در ماه می منتشر می شود.

بنیاد گیتس یکی از بزرگترین سرمایه گذاران مبارزه با کووید- است.  اومیلیاردها دلار برای حمایت از توزیع واکسن ها و همچنین تشخیص و درمان کمک کرده است. باید منتظر بود و دید که مسئولان سازمان بهداشت جهانی در برابر این پیام بیل گیتس چه چاره ای خواهند اندیشید.

 

 

 

برچسب ها: اخبار کرونا در ایران اخبار جدید کرونا کووید ۱۹
ارسال نظر
آخرین اخبار