۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵
تعداد بازدید: ۱۷۹۹۸
  کنگره جهانی موبایل از همیشه به ما نزدیکتر است. پس از چند سالی که MWC  به دلیل شیوع ویروس کرونا، برگزار نشد، امسال بارسلون دوباره میزبان این رویداد خواهد بود و شرکت‌های تازه کاری که پیش از کرونا شهرتی نداشتند با فناوری‌های جدید خود از راه خواهند رسید و ظاهرا قرار است که در این رویداد شاهد رونمایی از سریعترین شارژر موبایل جهان باشیم.
کد خبر: ۱۰۰۷۶

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، شرکت ریلمی (Realme) امسال در نمایشگاه MWC ۲۰۲۲ در بارسلونا حضور خواهد داشت. این شرکت تصمیم دارد در کنار عرضه جهانی گوشی‌های سری GT۲ از محصولات دیگری نیز رونمایی کند که یکی از آن‌ها “سریعترین شارژر گوشی‎های هوشمند جهان” است. البته این اولین باری نیست که ریلمی اقدام به رونمایی از شارژر‌های سریع می‌کند. این شرکت سال ۲۰۲۱ از شارژر ۱۲۰ وات سریع خود با نام UltraDart رونمایی کرد. اما این محصول هرگز با یک گوشی هوشمند راهی بازار نشد.

معرفی سریعترین شارژر موبایل در کنه جهانیMWC

 

سریعترین شارژر موبایل جهان

امسال هم نمی‌دانیم که شارژر فوق سریع ریلمی چند وات خواهد بود. با این حال، انتظار می‎رود که ۱۶۵ وات باشد، چراکه نوبیا نیز در تلاش برای دستیابی به این سرعت برای گوشی نوبیا رد مجیک ۷ پرو است. البته گوشی Infinix که برند شناخته شده‌ای هم نیست پیش‌تر یک گوشی با شارژر ۱۶۰ وات راهی بازار کرده است.

در هر حال، معرفی محصول یک سمت ماجرا است و عرضه و از آن مهم‌تر تست کردن سمت دیگر ماجرا. در سال‌های اخیر ابهاماتی در رابطه با شارژر‌های فوق سریع و آسیب احتمالی که ممکن است سرعت و دمای شارژ به باتری گوشی‌ها وارد کند به وجود آمده و از آنجاییکه نسخه‌های بسیار محدود و تقریبا ناشناخته‌ ای از این محصولات راهی بازار شده‌اند، هنوز نمی‌توان با اطمینان گفت که آیا این شارژر‌ها اتفاق خوبی در دنیای موبایل هستند یا خیر./سخت افزارمگ

برچسب ها: شارژ گوشی ایشگاه MWC شرکت ریلمی
ارسال نظر
آخرین اخبار