۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
تعداد بازدید: ۷۶۳۳۴
کمیسیون مشترک طرح صیانت کلیات این طرح را تصویب کرد.
کد خبر: ۱۰۱۳۱

طرح صیانت با ۱۹ رای تصویب رسید + متن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، لطف اله سیاه کلی در تشریح سیزدهمین نشست کمیسیون مشترک طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی، گفت: پیرو ۴۵ جلسه کارشناسی که در قالب‌های مختلف و گروه‌های کارشناسی متعدد اعم از مرکز پژوهش‌ها و بخش‌های خصوصی و دولتی و شخصیت‌های حقوقی و حقیقی تشکیل شد این طرح در نشست امروز ارائه و کلیات آن تصویب شد.

وی افزود: بسیاری از ایرادات این طرح برطرف شده البته ممکن است برخی ایرادات همچنان وجود داشته باشد که در بررسی جزئیات و با حضور مسئولان ذیربط در کمیسیون اصلاح می‌شود.

سیاه کلی یادآور شد: این طرح بسیار متفاوت‌تر از طرح اولیه است و مخالفان و منتقدان در نشست امروز معتقد بودند که با اصلاحات صورت گرفته  طرح تغییرات زیادی کرده است و امیدوار هستیم که با کار کارشناسی مجدد  ایرادات برطرف و طرح جامع و کامل شود تا شاهد قانون جامعی باشیم و مردم و ذی نفعان این حوزه از ثمرات آن بهره‌مند شوند.

سخنگوی کمیسیون مشترک طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی ادامه داد: کلیات این طرح با ۱۹ رای تصویب شد و از جلسات آینده وارد بررسی جزئیات و مواد و تبصره‌های طرح می‌شویم؛ زمان جلسه آینده کمیسیون با توجه به بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ هنوز مشخص نشده و با توجه به اینکه احتمال می‌رود بررسی بودجه سه شیفته شود بنابراین ممکن است بررسی جزئیات طرح به بعد از بررسی لایحه بودجه موکول شود./خانه ملت.

متن کلیات طرح صیانت

پایان پیام

 

برچسب ها: صیانت از فضای مجازی مجلس شورای اسلامی
ارسال نظر
آخرین اخبار