۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
تعداد بازدید: ۹۰۹۵۸
موتورولا قصد دارد ساعت هوشمند موتو واچ 100 را به عنوان یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه و اقتصادی از نوع پایین رده معرفی کند. با توجه به این که طراحی و ساخت این ساعت در رده ساعت های هوشمند قدرتمند محسوب می‌شود اما قیمت مناسبی دارد.
کد خبر: ۱۰۴۸

موتو واچ 100 موتورولا به زودی رونمایی میشود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، ساعت جدید موتو 100 موتورولا محصول این شرکت با همکاری eBuyNow است. این شرکت از ماه فوریه همکاری هایی را در جهت تولید و عرضه ساعت هوشمند آغاز کرد. البته برند این ساعت به نام موتورولا تولید شده استو برنامه ریزی های این دو شرکت نیز در جهت تولید یک ساعت هوشمند جدید به نام موتو واچ ۱۰۰ بوده است.

طبق گزارشی که جی‌اس‌ام آرنا منتشر کرده است تولید تجاری این محصول را از ماه نوامبر آغاز می شود. در اسلاید هایی که پیش از این در رابطه با این ساعت هوشمند منتشر شده بود نام موتوجی به آن تعلق داده شده بود. هنوز در مورد سیستم عامل این ساعت هوشمند چیزی منتشر نشده اما احتمالا به سیستم عامل WearOS گوگل مجهز خواهد بود.
موتورولا برای سال آینده میلادی دو ساعت میان رده موتو واچ ۱۰۰ اس و موتو واچ ۲۰۰ را نیز برای معرفی خواهد داشت. احتمالا موتورولا با این دو مدل ساعت می تواند رقابت بین ساعت های هوشمند میان رده بازار را آغاز کند./تکنا

برچسب ها: فناوری موتورولا ساعت هوشمند
ارسال نظر
آخرین اخبار