۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
تعداد بازدید: ۷۸۲۷۹۱
گوشی‌های هوشمند موتورولا از رابط کاربری اختصاصی My UX این برند استفاده می‌کنند که عملکرد تقریباً مشابهی با سیستم عامل اندروید را ارائه می‌دهد. اکنون، این شرکت قرار است گوشی‌های هوشمند خود را با نسخه جدید اندروید ۱۲ به‌روز کند.
کد خبر: ۵۱۹۶

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، در این راستا، موتورولا که اکنون توسط شرکت لنوو خریداری شده، لیست گوشی‌های هوشمندی که قرار است به سیستم عامل اندروید 12 ارتقا پیدا کنند را فاش کرده است. علاوه بر این، شرکت مذکور جزئیاتی را در مورد آنچه که باید از نسخه جدید اندروید در گوشی‌های موتورولا انتظار داشته باشیم، فاش کرده است.

 گوشی‌های قابل ارتقاء را بشناسید!

    Razr 5G
    Razr 2020
    Motorola Edge 20 Pro
    Motorola Edge 20
    Motorola Edge 20 Lite
    Motorola Edge 20 Fusion
    Motorola Edge (2021)
    Motorola Edge 5G UW
    Motorola Edge Plus
    Motorola Ene 5G Ace
    Motorola One 5G UW Ace
    Moto G200 5G
    Moto G71 5G
    Moto G51 5G
    Moto G41
    Moto G31
    Moto G100
    Moto G60s
    Moto G60
    Moto G50 / Moto G50 5G
    Moto G40 Fusion
    Moto G30
    Moto G Power (2022)
    Moto G Pure
    Moto G Stylus 5G

گوشی‌های بیزینس ادیشن:

    Moto G Pro
    Motorola Edge (2021)
    Motorola Edge 20
    Motorola Edge 20 Lite
    Motorola Edge 20 Fusion

این شرکت همچنین اعلام کرده است که بروزرسانی جدید با اندروید ۱۲ ، سیستم Material You را برای شخصی‌سازی رابط کاربری گوشی‌های این شرکت به ارمغان می‌آورد. از این رو ویجت‌های مکالمه‌ای وجود خواهد داشت که مخاطبینی را که اغلب با آن‌ها صحبت می‌کنید در مرکز صفحه اصلی قرار می‌دهند.

همچنین برای امنیت بیشتر کاربر، کنترل‌های حریم خصوصی برای زمانی که برنامه از میکروفون یا دوربین استفاده می‌کند یا کنترل‌ روی موقعیت مکانی گوشی با نشانگرهایی برای کاربر همراه خواهد بود. ویژگی‌های بصری جدیدی مانند توانایی زوم روی بخشی از صفحه نمایش بدون از دست دادن سایر قسمت‌ها، کاهش نور بیشتر برای پیمایش در شب و غیره نیز در آپدیت اندروید ۱۲ گوشی‌های موتورولا وجود خواهد داشت./شهرسخت افزار

برچسب ها: موتورولا تلفن همراه گوشی اندروید
ارسال نظر
آخرین اخبار