۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
تعداد بازدید: ۲۳۲۱۵۹
نماینده مردم ایلام در گفتگو با خطوط:
تامین نهاده‌های دامی و کشاورزی و تضمین خرید از آن‌ها باید با ارز دولتی تامین شود تا مشوق‌های لازم برای انجام کار‌های بزرگ در کشور شکل بگیرد.
کد خبر: ۱۰۷۴

علی اکبر بسطامی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری خطوط، با بیان اینکه کشاورزان و دامداران در حال ورشکستگی هستند، اظهار کرد: یکی از کارهای مهم در شرایط فعلی، بحث تامین نهاده های دامی و کشاورزی و تضمین خرید از آنها است که باید با ارز دولتی تامین شود تا مشوق‌های لازم برای انجام کارهای بزرگ در کشور شکل بگیرد.

قیمت بالای نهاده‌ها و عدم حمایت‌ از کشاورزان

 نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه به دلیل قیمت بالای نهاده‌ها و عدم حمایت‌های لازم، بسیاری از کشاورزان و دامداران در آستانه ورشکستگی هستند. بنابراین باید مشوق لازم را با تامین نهاده‌های دامی، با ارز دولتی در دستور کار قرار دهیم.

این نماینده مجلس یازدهم تاکید کرد: اگر بخواهیم نظارت لازم را داشته باشیم باید رابطه دولت و کشاورز دو سویه باشد که در ادامه می‌توانیم صادرات دام را هم در دستور کار قرار دهیم.

او در ادامه افزود: قیمت دام در کشورهای همسایه 6 برابر کشور ما است که باعث شده دامداران ما رغبتی برای ادامه کار نداشته باشند.

 

برچسب ها: ورشکستگی دامداران تامین نهاده های دامی
ارسال نظر
آخرین اخبار