۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
تعداد بازدید: ۶۸۹۰۲
سامسونگ یکی از اولین سازندگان گوشی‌های هوشمند بود که به دنبال اپل، شارژر را از جعبه گوشی‌های پرچم‌دار خود حذف کرد. ظاهراً این شرکت قصد دارد گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی خود را نیز بدون شارژر روانه بازار کند.
کد خبر: ۱۰۹۴۰
نویسنده : محمد هجرتی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، یوگش برار، یکی از افشاگران مشهور توییتر، ادعا می‌کند که سامسونگ دیگر همراه میان‌رده‌های سری Galaxy M و Galaxy A خود شارژری ارائه نخواهد داد. علاوه بر این گوشی گلکسی F۲۳ هم که چیزی به رونمایی آن نمانده‌است بدون شارژر به بازار عرضه خواهد شد.
این اولین باری نیست که می‌بینیم سامسونگ شارژر داخل جعبه را برای یک گوشی اقتصادی حذف می‌کند. زیرا گلکسی A۱۳، ۵G و A۰۳S هر دو شارژر هر دو بدون شارژ درون جعبه عرضه شدند. در هر صورت، اگر قصد دارید یک گوشی اقتصادی جدید گلکسی را تهیه کنید، بابد خرید یک شارژر مجزا را نیز گوشه ذهن خود داشته باشید.


حذف شارژر از جعبه گوشی های اقتصادی سامسونگ
در هر حال، این اقدام برای شرکتی مانند سامسونگ خجالت‌آور است. زیرا بسیاری از افراد متقاضی خرید گوشی‌های اقتصادی، اولین بار است که گوشی هوشمند میخرند؛ بنابراین شخصی که برای اولین بار یا برای اولین بار پس از مدت‌ها موفق به خرید یک گوشی هوشمند می‌شود، ممکن است یک شارژر USB-C سازگار با دستگاه خود نداشته باشند و این مسئله برای او دردسرساز شود.

از طرف دیگر، بخش بزرگی از افرادی که گوشی‌های اقتصادی خریداری می‌کنند، قدرت خرید کمی دارند و این یعنی خرید جداگانه شارژر هزینه مضاعفی برای آن‌ها به همراه خواهد داشت. در هرحال، امیدواریم که این خبر در حد شایعه باشد و سامسونگ قصد انجام چنین کاری نداشته باشد.

برچسب ها: سامسونگ شارژر تلفن همراه
ارسال نظر
آخرین اخبار