۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
تعداد بازدید: ۴۲۰۶۷۱
گزارش جدیدی منتشر شده که در آن به نسخه‌های مختلف و قیمت سامسونگ گلکسی S۲۱ FE اشاره شده است. این گوشی ژانویه ۲۰۲۲ رسماً رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۵۰۹۵

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، مشخصات فنی، نسخه‌ها و قیمت سامسونگ گلکسی S۲۱ FE در فضای مجازی فاش شده است. گمانه‌زنی‌های مختلفی در مورد نسل بعدی گوشی فن ادیشن سامسونگ وجود دارد، رندر‌های متعددی از این محصول به بیرون درز کرده و حتی رندر‌های مربوط به کنفرانس مطبوعاتی رویداد معرفی این گوشی نیز اکنون در فضای مجازی یافت می‌شود.

آنطور که شنیده می‌شود، غول کره‌ای قصد دارد اوایل ژانویه ۲۰۲۲ از گوشی Galaxy S۲۱ FE ۵G رونمایی کند. بر همین اساس، هر چه به تاریخ برگزاری این رویداد نزدیک‌تر می‌شویم، جزئیات بیشتری از آن به بیرون درز پیدا می‌کند. در گزارش‌های قبلی به مشخصات فنی و برخی امکانات این محصول اشاره شده، اما گزارشی که تازه به دست ما رسیده شامل قیمت و نسخه‌های گلکسی اس ۲۱ اف‌ای است.

نسخه‌ها و قیمت سامسونگ گلکسی S۲۱ FE

گوشی گلکسی اس ۲۱ اف‌ای ماه آینده میلادی رسماً رونمایی خواهد شد. در حال حاضر می‌دانیم که این گوشی در زیر قاب خود به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام مجهز می‌شود و به امکاناتی از جمله دوربین سه‌گانه پشتی مجهز خواهد بود. حتی طراحی این گوشی نیز شبیه به نسخه اصلی گلکسی اس ۲۱ است.

آنطور که منابع می‌گویند، سامسونگ این گوشی را در دو نسخه عرضه خواهد کرد که یکی از آن‌ها به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. این نسخه قرار است با قیمت ۷۶۹ یورو وارد بازار اروپا شود. اما نسخه قدرتمندتر این گوشی به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است که به طبع، قیمت بالاتر ۸۳۹ یورویی خواهد داشت.

رنگ‌بندی این گوشی نیز شامل دو رنگ سفید و زیتونی می‌شود. با این حال بر اساس شایعات پیشین، این گوشی در دو رنگ اسطوخودوسی و گرافیتی نیز وارد بازار خواهد شد.

سایر مشخصات گلکسی اس ۲۱ اف‌ای

از دیگر مشخصات گوشی گلکسی اس ۲۱ اف‌ای می‌توان به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ دی و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی، طراحی پانچ حول، اندروید ۱۱ با رابط کاربری One UI ۳.۱ و دوربین سه‌گانه ۱۲ مگاپیکسلی پشتی شامل سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، با لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار تشخیص فاز، سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم ۳ برابری اپتیکال اشاره کرد. در جلوی این گوشی هم دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی حضور دارد. انرژی این گوشی نیز توسط یک باتری ۴، ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که خود آن با توان ۱۵ واتی شارژ خواهد شد. /گجت نیوز

برچسب ها: سامسونگ گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ تلفن همراه گوشی همراه
ارسال نظر
آخرین اخبار