۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷
تعداد بازدید: ۲۷۲۱۸۳
طبق گفتگو هایی که در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) با دانشجویان و اساتید داشتم می گفتند این کار هر روز راهور هست که این کار می‌کنند و روزانه ۳۰ الی ۴۰ خودرو را به این‌ پارکینگ(فجر ) منتقل می کنند! آیا واقعا این کار درستی است؟
کد خبر: ۱۱۲۱۵

خدایا به داد این ملت برس!....فقط همین...!

کار هر روز راهور است/ روزانه ۳۰ تا ۴۰ خودرو به پارکینگ فجر منتقل می کنند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، یکی از شهروندان پس از پارک ماشین خود در فضای بدون تابلو توقف ممنوع و به دنبال آن انتقال ماشین اش به پارکینگ و متحمل شدن پرداخت هزینه پارکینگ و علافی یک روزه دلنوشته ای به نگارش درآورده است. خطوط به عنوان یک رسانه مردمی - البته نه از نوع شعاری مرسوم - بر خود فرض می‌داند با انعکاس درد دل این شهروند اطلاع رسانی لازم را به مسوولان ذی‌ربط بخصوص راهور منطقه مذکور انجام دهد تا بلکه چنین سرنوشتی نصیب سایر شهروندان نشود.

با سلام خدمت همه همشهریان امروز حوالی ساعت ۹ صبح من رفته بودم برای انجام‌کار اداری دانشگاه یادگار امام خمینی رحمه الله علیه که‌ متاسفانه یه اس ام‌اس برام اومد که ماشین ات انتقال دادن‌پارکینگ.
 
۱- اولا بنده ماشین را جایی که «توقف ممنوع است» پارک نکرده بودم.
   
۲- دوما ماشین را به پارکینگی در جاده قم به نام فجر که حدود ۳۰ کیلومتر از محل دانشگاه فاصله داره منتقل کرده بودند یک جای بسیار دور دست و خلوت که من مرد می ترسیدم خفت بشم چه رسد به دانشجویان دختر و...چرا ؟ بخاطر اینکه پول حمل جرثقیل اضافه بگیرند...
 اصلا محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگارامام بیابان است و مزاحم کسی نیست...! به هرحال امروز هم از کار و زندگی افتادم و هم من بازنشسته دو میلیون تومان هزینه کردم ...
 
 
۳-رفتم پلیس راه برگه ترخیص بگیرم که مامور گفت برو فردا بیا ..‌.؟ پس از داد و بیداد که آقا من کلاس دارم امروز چرا فردا؟ بالاخره قبول کرد ترخیص کنه ولی گفت برو یک میلیون و پانصد هزار تومان پول جرثقیل را واريز کن اونم تو خود پرداز و قبضش را بیار ...از پلیس راه اتوبان تهران قم رفتم باقر شهر پول جرثقیل را واريز کردم اومدم مامور برگه ترخیص را داد رفتم پارکینگ!
 
۴- مامور پارکینگ میگه باید بری پلیس +۱۰ تا خلافی و برگ ترخیص بگیری منتظر باشی تا اس ام اس بیاد؟ و پول پارکینگ را بازم تو خود پرداز واریز کنید بعد بیایید اگر تا ساعت ۴ عصر رسیدی ماشین ترخیص میشه...
 
۵- به هر حال رفتم کارهای خلافی و ...را انجام دادم و برگه ترخیص و خلافی و‌ هزینه پارکینگ و..‌را پرداخت کردم و اومدم ماشین را ترخیص کردم .
 
۶- این فرایند تا ساعت ۳ عصر طول کشید که به کلاس های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر نرسیدم ۲۰۰ نفر دانشجو امروز علاف شدن ...؟
 
حالا سوال اینجاست که ؛ اولا، ماشین بنده در جای که تابلو توقف ممنوع پارک نکنید پارک نشده بود! دوما ، چرا مامور پلیس راهور و ...درست راهنمایی نمی‌کنند که بنده و امثال بنده دو بار این همه راه و وقت را صرف نکنیم ...؟ سوما ، با هزاران تاسف که مسؤلین پارکینگ و ماموران راهور و...عمدا مردم را به درد سر می اندازند و موجب هتک حرمت افراد و ایجاد ناراحتی و نارضايتي مردم‌می شوند...؟ آیا این درست است ؟ طبق گفتگو هایی که در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) با دانشجویان و اساتید داشتم می گفتند این کار هر روز راهور هست که این کار می‌کنند و روزانه ۳۰ الی ۴۰ خودرو را به این‌ پارکینگ(فجر) منتقل می کنند! آیا واقعا این کار درستی است ؟ اصلا محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگارامام بیابان است و مزاحم کسی نیست...! به هرحال امروز هم از کار و زندگی افتادم و هم من بازنشسته دو میلیون تومان هزینه کردم ...خدایا به داد این ملت برس....فقط همین...؟
 
میرزایی میانه 
برچسب ها: راهور پلیس راهور تهران
ارسال نظر
آخرین اخبار