۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
تعداد بازدید: ۳۳۰۴۶۲
سرطان، بیماری‌های قلبی و عروقی و تصادفات را عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی سه علت مهم مرگ و میر در کشور مطرح کرد و با اشاره به تاثیر وضعیت جاده‌های کشور در افزایش تلفات انسانی در ایام نوروز گفت: بسیاری از جاده‌های کشور استاندارد‌های لازم را ندارند، اما نمی‌توان یک شبه همه راه‌ها را تغییر و کیفیت ماشین‌ها را ارتقاء داد؛ بنابراین رعایت اصول رانندگی و گوش دادن به هشدار‌های پلیس راهور توسط مردم جدی گرفته شود.
کد خبر: ۱۱۵۸۵

یحیی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خطوط» در خصوص وضعیت جاده‌های کشور و تاثیر آن در میزان تصادفات، گفت: بیماری‌های قلبی و عروقی، سرطان و تصادفات سه علت مهم مرگ و میر در کشور هستند؛ میزان تصادفات کشور هم دلایل متعددی دارد؛ اول کیفیت خودرو، دوم وضعیت بد رانندگی و عدم رعایت اصول ایمنی و سوم مشکلات جاده‌ای و غیر استاندارد بودن جاده‌ها است؛ لذا هر سال شاهد تلفات جانی سنگین هموطنان در نقاط مختلف کشور هستیم.


تریلوژی مهم مرگ و میر در کشور!/هشدار‌های پلیس راهور جدی گرفته شود!


مسئول کمیته کرونای مجلس و عضو کمیته علمی کرونا ادامه داد: عموم مردم طی دو سال اخیر به علت شیوع کرونا مسافرت نرفته‌اند و قطعا بسیاری از شهروندان قصد سفر دارند؛ بنابراین علاوه بر رعایت اصول ایمنی، مردم باید رعات پروتکل‌های بهداشتی و درمانی را در اولویت قرار دهند تا شاهد تلفات جانی بیشتری نباشیم؛ زیرا زمانی که در رعایت پروتکل‌ها سهل انگاری کردیم پشت سر هم پیک بعدی شروع شد؛ بنابراین قبل از شیوع هر پیکی ساده‌انگاری مسئولین مشهود است و وقتی گرفتار شدیم، تازه شروع به درمان می‌کنیم!
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تزریق دوز‌های دوم و سوم برای جلوگیری از گسترش بیماری، گفت: به عنوان مسئول کمیته کرونای مجلس و عضو کمیته علمی کرونا خدمت ملت شریف ایران می‌گویم که حتما سه دوز کرونا را تکرار و به خرافاتی که بسیاری تبلیغ می‌کنند، توجه نشود.
هشدار‌های پلیس راهور جدی گرفته شود /جاده‌های کشور استاندارد‌های لازم را ندارند
ابراهیمی با اشاره به تلاش مجلس برای بازسازی جاده‌های کشور گفت: قطعا بسیاری از جاده‌های کشور استاندارد‌های لازم را ندارند، اما نمی‌توان یک شبه همه راه‌ها را تغییر و کیفیت ماشین‌ها را ارتقاء داد بنابراین رعایت اصول رانندگی و گوش دادن به هشدار‌های پلیس راهور توسط مردم جدی گرفته شود. مجلس مصمم بود که در بودجه ۱۴۰۱ اعتبارات مناسبی را برای این امر در نظر بگیرد و دولت هم پای کار است، اما این پروسه به زمان نیاز دارد.

برچسب ها: هشدارهای پلیس راهور تهران پلیس استاندارد سازمان ملی استاندارد حوادث جاده‌ای راهور مرگ و میر کرونا مسئولان تریلوژی ساده انگاری
ارسال نظر
آخرین اخبار