۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
تعداد بازدید: ۹۳۶۹۳۱
موانع توسعه سامانه «همیاب 24 » در صورت استرداد تفاهمنامه بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاونت فناوری نیروی انتظامی برطرف می شود.
کد خبر: ۱۶۲۴

شرکت هایی که در پارک های علم و فناوری مستقر هستند به دنبال کاربردی کردن علم هستند؛ به نحوی که خدمات علم در زندگی مردم احساس شود. ساینا پردازش یکی از شرکت های زیرمجموعه پارک علم و فناوری خراسان رضوی است که از طریق فناوری اطلاعات در افزایش ضریب امنیت کشور سهیم بوده است.

هوشمندسازی پلیس در گرو یک تفاهمنامه

 

بهروز فتح آبادی مدیرفروش ساینا پردازش در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی خطوط گفت: ساینا پردازش دو تا سامانه کشوری دارد؛ سامانه «همیاب 24 » که مرجع اعلام سرقت و ردیابی موبایل های مفقودی و سرقتی در کشور است و صفر تا صد ثبت اعلام سرقت و ردیابی از طریق اپراتورها در سایت های کشور از طریق این سامانه دانش بنیان اتفاق می افتد.

هوشمندسازی پلیس در گرو یک تفاهمنامه

وی ادامه داد: سامانه دیگر ما اپلیکیشن « ساد 24 » است که این سامانه در حوزه استعلام و دسترسی خدمات بانکی و خدمات چک صیاد فعالیت می کند و استعلام خوش حسابی افراد، استعلام چک های برگشتی یک سال و اخذ چک صیاد و خدات بانکی در این حوزه را انجام می دهد.

فتح آبادی تاکیدکرد: برنامه های ما کاملا کار بچه های شرکت خودمان است و یک کار داخلی است.

 

ما از اواخر سال 94 و اوایل سال 95 روی « همیاب 24 » شروع به کار کردیم و توانستیم با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری نزاجا و قوه قضائیه به صورت کشوری نخستین و گسترده ترین بستر اطلاع رسانی انواع کالاهای دیجیتال گم شده و پیدا شده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال را انجام دهیم .

وی ادامه داد: ما یکی از شرکت های فناور پارک علم و فناوری خراسان رضوی بودیم و جوایز مختلفی را کسب کردیم از جمله به خاطر کاهش هزینه های کشور به عنوان هوشمندترین کسب و کار کشور در سال 95 انتخاب شدیم .

همچنین مقام دوم جشنواره کسب و کار دانشگاه شریف را به روی سامانه دانش بنیان همیاب 24 به دست آوردیم و در حال حاضر خدمات مختلفی داریم از جمله خدماتی که به نیروی انتظامی می دهیم و همچنین خدماتی که به مال باختگان و دادگستری ارائه می دهیم.

بهروز فتح آبادی افزود: ما در سال های 96، 97 و 98 به عنوان استارت آپ برتر استان خراسان رضوی در رویداد بین المللی راه ابریشم انتخاب شدیم .

مدیرفروش ساینا پردازش گفت: اگر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاونت فناوری نیروی انتظامی بتوانند با هم تفاهمنامه ای امضاء کنند ما می توانیم با ارائه خدمات دانش بنیان در این حوزه با این بزرگواران همکاری داشته باشیم و خدمات گسترده تری  ارائه دهیم و از طریق هوشمند سازی پلیس در این حوزه مال باختگان بیشتری را به کالاهایشان برسانیم.   

 

برچسب ها: ساد24 همیاب 24 بهروز فتح آبادی چک موبایل تبلت سرقت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری معاونت فناوری نیروی انتظامی پلیس
ارسال نظر
آخرین اخبار