۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
تعداد بازدید: ۱۰۹۵۷۱
لاوروف اقدامات کشورهای غربی در پاسخ به تهاجم روسیه به اوکراین را یک «جنگ ترکیبی واقعی» توصیف و افزود که آنها (غرب) جنگی تمام عیار را علیه روسیه اعلام کرده اند.
کد خبر: ۱۱۶۱۴

جنگ ترکیبی غرب علیه روسیه/هدف خفه ساختن تمام روسیه است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، تارنمای خبری هیل دراین باره نوشت: سرگئی لاوروف با اشاره به تحریم های اعمال شده علیه مسکو از سوی آمریکا و دیگر کشورها در ارتباط با حمله به اوکراین، گفت که به باور وی غرب «جنگی تمام عیار» را علیه روسیه اعلام و به راه انداخته است.

هیل در ادامه نوشت: لاوروف اقدامات کشورهای غربی در پاسخ به تهاجم روسیه به اوکراین را یک «جنگ ترکیبی واقعی» توصیف و افزود که آنها (غرب) جنگی تمام عیار را علیه روسیه اعلام کرده اند.

تارنمای این رسانه آمریکایی درادامه نوشت: لاوروف همچنین افزود که هدف غرب از این اقدامات، نابودی ، محو و خفه ساختن اقتصاد و درکل تمام روسیه است.

 
 

هیل افزود:لاوروف همچنین هشدار داد که روسیه متحدانی دارد، وی گفت؛ «ما دوستان، متحدان، شرکای بسیاری در جهان داریم، تعداد زیادی سازمان  که روسیه در آن با کشورهای همه قاره‌ها همکاری می‌کند و به این کار ادامه خواهیم داد».

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز ۲۱ فوریه گذشته (دوم اسفند ۱۴۰۰) با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو، استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوگانسک را در منطقه دونباس به رسمیت شناخت.

وی سه روز پس از آن نیز پنجشنبه ۵ اسفند آغاز عملیات نظامی ویژه علیه اوکراین را اعلام کرد و روابط پرتنش مسکو- کی‌یف به رویارویی نظامی تغییر وضع داد. درگیری‌ها در اوکراین و نیز واکنش‌ها به اقدام روسیه همچنان ادامه دارد./روزنامه شرق.

برچسب ها: تحریمهای روسیه جنگ اوکراین و روسیه غرب
ارسال نظر
آخرین اخبار