۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
تعداد بازدید: ۱۵۴۲۵۸
اسداله نژاد گفت: عدم‌ نظارت از کشتارگاه تا واحد صنفی علت اصلی نوسان قیمت مرغ در بازار تهران است.
کد خبر: ۱۱۷۱۴
نویسنده : محبوبه رودسری

حبیب اسداله نژاد مدیر عامل اتحادیه مرغداران گوشتی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه مرغ نداریم، اظهار کرد: با توجه به جوجه ریزی مناسب، تولید مرغ در حدی است که کمبودی در بازار مرغ وجود ندارد.

وی افزود: علی رغم افزایش هزینه های حمل و نقل و سایر مولفه های تولید همچون مکمل، دارو و ریز مغذی ها، اما مرغ زنده با نرخ مصوب در سطح کشور عرضه می شود.

اسداله نژاد افزایش تقاضا و عدم نظارت را علت اصلی گرانی مرغ در بازار تهران اعلام‌کرد و گفت: با توجه به عرضه مرغ زنده با نرخ مصوب، مرغ گرم هم باید با نرخ ۳۱ هزار تومان بدست مصرف کننده برسد و عرضه با نرخ بالاتر گرانفروشی است.

این مقام مسئول ادامه داد: روزانه حدود ۸ هزار تن مرغ در سطح کشور عرضه می شود که عدم‌ نظارت از واحد صنفی تا کشتارگاه منجر به التهاب قیمت در بازار شده است.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی درباره آینده بازار مرغ گفت: با توجه به روند مناسب جوجه ریزی، قیمت مرغ تا پایان ماه مبارک رمضان نوسانی ندارد و همواره انتظار می رود که شرایط بازار مصرف به گونه ای باشد که مرغ موجود در بازار را خریداری کند تا نگران انباشت و مازاد تولید نباشیم.

برچسب ها: مرغ محصولات کشاورزی پروتئینی
ارسال نظر
آخرین اخبار