۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
تعداد بازدید: ۱۶۷۵۹۱
ایمانی در آیین راه‌اندازی شعبه بلوار امین قم عنوان کرد؛
مدیرعامل بانک سینا حمایت مضاعف از شرکت‌های دانش‌بنیان با هدف رونق تولید را از برنامه‌ها و سیاست‌های بانک دانست گفت: این بانک از دیرباز حامی پروژه‌های بزرگ ملی و رونق تولید داخلی بوده است.
کد خبر: ۱۲۰۳۱

حمایت بانک سینا از شرکت‌های دانش‌بنیان با هدف رونق تولید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سیدضیاء ایمانی در مراسم افتتاح شعبه بلوار امین قم با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین اظهار کرد: بانک سینا از دیرباز حامی پروژه‌های بزرگ ملی و رونق تولید داخلی بوده و در سال جدید نیز این حمایت‌ها به‌صورت مضاعف در سیاست‌های اعتباری بانک پیش‌بینی شده است.

خط مشی بانک سینا حرکت در مسیر دغدغه‌های رهبری است

وی ضرورت تلاش برای تحقق شعار سال را که طبق منویات مقام معظم رهبری مهم و عامل رشد اقتصادی کشور قلمداد شده است؛ حائز اهمیت دانست و تأکید کرد: خط مشی این بانک تدوین و ارائه برنامه‌ای کامل و پرسرعت برای رسیدن به اهداف مدنظر سال جدید و حرکت در مسیر دغدغه‌های رهبری است.

مدیرعامل بانک سینا حمایت مضاعف از شرکت‌های دانش‌بنیان با هدف رونق تولید را از برنامه‌ها و سیاست‌های بانک دانست و اذعان کرد: مجموعه سیاست‌ها و اهداف بانک در سال‌های اخیر، با محوریت حرکت بر مدار تولید تهیه و تدوین شده و همانگونه که بانک سینا از سال‌ها قبل در حمایت از شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان، گام برداشته است، در سال جدید نیز برنامه‌های قابل توجهی در این زمینه ارائه خواهد کرد.

ایمانی با اشاره به رویکرد بانک مبنی‌بر لزوم مشتری‌مداری خاطرنشان کرد: بانک سینا ظرفیت‌های زیادی برای ارائه انواع خدمات بانکی به مشتریان و صاحبان کسب و کار دارد و می‌تواند با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های استان قم و جذب بازار‌های جدید و سودده، نتیجه درخشانی مانند سال قبل در کارنامه شاخص‌های عملکردی رقم بزند.

وی ادامه داد: بانک سینا توانسته علاوه بر رشد و ارتقای شاخص‌های عملکردی در سال قبل، اهتمام ویژه‌ای به ایفای وظایف خود در باب مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به مناطق کمتر برخوردار و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر داشته باشد و اجرای این امر سرلوحه فعالیت‌های ما در ارائه خدمات بانکی بوده است.

به گزارش خطوط، در این مراسم هادی آقابابایی عضو هیأت مدیره، سیدمحمد یزدی‌خواه معاون شعب و مناطق و علیرضا عشقی مدیر منطقه مرکزی، لرستان و قم نیز حضور داشتند.

برچسب ها: بانک سینا افتتاح سیدضیاء ایمانی
ارسال نظر
آخرین اخبار