۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
تعداد بازدید: ۲۸۷۱۶۶
سولانا با وجود فهرست‌شدن در صرافی رابین‌هود نتوانست رشد خیلی خوبی داشته باشد؛ اما شیبا ۳۶ درصد در واکنش به این اتفاق اوج گرفت.
کد خبر: ۱۲۳۰۰

قیمت سولانا در خطر سقوط ۲۰ درصدی با وجود فهرست‌شدن در صرافی رابین‌هود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط از خبرگزاری اف‌ایکس استریت، قیمت سولانا به نظر می‌رسد که از سرنوشت بدتری در مقایسه با تعدادی از آلتکوین‌ها رنج می‌برد و این در نتیجه سقوط بیتکوین است. بازیابی در بالای موانع فوری به سولانا اجازه روند صعودی می‌دهند؛ اما عدم موفقیت در عبور، می‌تواند منجر به کاهش بیشتر قیمت شود.

در ۱۲ آوریل، صرافی رابین‌هود سولانا، شیبااینو، پالیگان و کامپاند را فهرست کرد. در حالی که شیبا ۳۶ درصد پرواز کرد، سولانا به نظر می‌رسد که پاسخ کوچکی به این اتفاق داد. جالب اینجاست، ارزش بازار سولانا به نظر می‌رسد کاهشی باشد و اگر این حمایت فوری شکسته شود یک سقوط دیگر در پیش باشد.

سولانا باید محکم بسته شود

سولانا در ۲۴ ژانویه ۵۱ درصد صعود کرد و به قله قیمتی در ۱۲۱.۵۲ دلار در ۷ فوریه رسید. این حرکت دامنه‌ای را تشکیل داد که سولانا همچنان دنبال می‌کند. پس از منحرف‌شدن از پایین دامنه در ۲۰ فوریه، سولانا ۸۳ درصد رشد کرد و به ۱۴۳.۵۶ دلار صعود کرد.

این حرکت از بالاترین محدوده منحرف شد؛ اما نتوانست ادامه یابد که منجر به خنثی‌شدن ۴۷ درصدی روند افزایشی شد که بین ۲۵ مارس و ۲ آوریل مشاهده شد. در ۱۲ آوریل سولانا سطح حمایتی فوری در ۱۰۵.۵۱ دلار را شکست و اکنون در بالای قیمت ۱۰۱.۳۴ دلار متوقف شده است.

شکست نزولی از مانع مذکور، منجر به کاهش ۲۰ درصدی سولانا و آزمایش دوباره قیمت ۸۰.۷۵ دلار خواهد شد.

برچسب ها: سولانا ارز دیجیتال رمزارز
ارسال نظر
آخرین اخبار