۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
تعداد بازدید: ۸۷۸۹۱
مدیرعامل و طراح محصولات تسلا پس از خرید ۹.۲ درصد از سهام توییتر که او را به بزرگ‌ترین سهامدار توییتر تبدیل کرد، تغییرات زیادی را برای سرویس اشتراک پریمیوم توییتر بلو پیشنهاد داد که موجب وحشت برخى از کارمندان شد.
کد خبر: ۱۲۰۸۴

پیشنهاد ایلان ماسک برای استفاده سرویس توییتر بلو از گزینه پرداخت با دوج‌کوین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، ایلان ماسک کارآفرین و از اشخاص بنام در زمینه تجارت و بنیان‌گذار، مدیرعامل و مهندس ارشد اسپیس‌اکس و همچنین سرمایه‌گذار، مدیرعامل و طراح محصولات تسلا و آی‌ان‌سی، چند روز پس از خرید ۹.۲ درصد از سهام توییتر که او را به بزرگ‌ترین سهامدار توییتر تبدیل کرد و همچنین موجب پیشنهاد عضویت در هیئت مدیره به او پیشنهاد شد؛ تغییرات زیادی را برای سرویس اشتراک پریمیوم توییتر بلو پیشنهاد داده است که موجب وحشت برخى از کارمندان شد.

سرویس Twitter Blue که در ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد، نخستین سرویس اشتراکی توییتر است که دسترسی انحصاری به ویژگی‌های اضافی را به‌صورت اشتراک ماهانه ارائه می‌دهد که این خدمات در ایالات متحده، کانادا، استرالیا و نیوزلند موجود است.

تغییرات پیشنهادى و پر سر و صداى ایلان ماسک شامل کاهش قیمت، ممنوعیت تبلیغات و گزینه پرداخت با رمزارز دوج‌کوین است.

مدیرعامل و طراح محصولات تسلا و بزرگ‌ترین سهامدار توییتر معتقد است که Twitter Blue باید از تخفیفات قابل توجه، تیک تأیید هویت و همچنین گزینه‌ای برای پرداخت با رمزارز دوج‌کوین استفاده کند.

برچسب ها: دوج کوین رمزارز ارز دیجیتال ایلان ماسک
ارسال نظر
آخرین اخبار