۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
تعداد بازدید: ۱۷۹۲۸۱
سایت رسمی بورس امریکا (نزدک) در مقاله‌ای نظر تحلیلگران مختلف درباره رمزارز بی‌بی دوج را منتشر کرد که مهم و قابل تامل است.
کد خبر: ۶۶۲۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در حالی که این هفته شاهد افت آلتکوین‌های محبوبی مانند شیبا Shiba Inu و Floki Inu بودیم، رمزارز Baby Doge Coin به‌طور پیوسته در حال رشد است. همین امر شاید نوید یک شروع امیدوارکننده برای رمزارزها در سال ۲۰۲۲ باشد. آیا رمز ارز بی‌بی دوج کوین در صرافی‌ها صعودی می‌شود؟

توماس یونگ تحلیلگر InvestorPlace، در اواخر سال ۲۰۲۱، بی‌بی دوج کوین را به‌عنوان «یک ضربه ارزان قیمت» با ارزش جمعی توصیف کرد که در سال آینده کاهش می‌یابد.

پلتفرم Crypto Academy نیز پیش بینی می‌کند Baby Doge Coin که توسط طیف وسیعی از جامعه آن را تبلیغ می‌کنند تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۰.۰۰۰۰۰۰۰۶ دلار یعنی ۲۰ برابر قیمت فعلی برسد. این پلتفرم در سال‌های آینده برداشت صعودی‌تری از توکن دارد. در واقع پیش بینی می‌کند که تا سال ۲۰۲۴ به ۰.۰۰۰۰۰۰۰۱۲ دلار یعنی ۴۰ برابر قیمت فعلی برسد و تا پایان همان سال به ۰.۰۰۰۰۰۰۰۱۵ دلار (۵۰ برابر قیمت فعلی) برسد.

مجموعه DigitalCoinPrice نیز پیش بینی می‌کند که Baby Doge می‌تواند در سال ۲۰۲۲ به ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۶۳۶ دلار یعنی ۲ برابر قیمت فعلی افزایش داشته باشد. مدل‌آن رشد ثابتی را تا سال ۲۰۲۹ پیش‌بینی می‌کند که در آن قیمت‌ها به ۰.۰۰۰۰۰۰۰۱۶۹۱ دلار (۵۰ برابر قیمت فعلی) می‌رسد. اکثریت قابل توجهی از شاخص‌های این پلتفرم، Baby Doge را به عنوان یک خرید قوی ارزیابی می‌کنند.

مجموعه Telegaon همچنین چشم‌اندازی صعودی را در مورد Baby Doge حفظ می‌کند و خاطرنشان می‌کند که اگرچه این توکن کمی بی‌ثبات به نظر می‌رسد اما این روند ادامه‌دار نخواهد بود. پیش بینی می‌شود که قیمت‌های این رمزارز می‌تواند تا ۰.۰۰۰۰۰۰۰۱۲ دلار یعنی ۴۰ برابر قیمت فعلی در سال ۲۰۲۲ افزایش یابد. علاوه بر این، حرکت صعودی را تا سال ۲۰۲۵ ادامه می‌دهد و طی آن شاهد بالاترین قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۵ دلاری (بیش از ۱۰۰۰ برابر از قیمت فعلی) است./بورسان

برچسب ها: دوج کوین ایلان ماسک رمز دارایی رمزارز
ارسال نظر
آخرین اخبار