۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۳۰۶۱۰۶
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از دستگیری قاچاقچی دستگاه استخراج ارزهای دیجیتال در اردبیل و کشف این دستگاه‌ها خبر داد.
کد خبر: ۵۵۹۴

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، علی رحیمی‌آذر بعد از ظهر دوشنبه در بازدید از محل استخراج این رمز ارز‌ها در اردبیل اظهار کرد: با دستگیری قاچاقچی دستگاه استخراج ارز‌های دیجیتال در اردبیل، جریمه ۶ میلیارد و ۳۶۴ میلیون ریالی قاچاقچی دستگاه استخراج ارز‌های دیجیتال (ماینر) انجام شد.

وی تصریح کرد: با گزارش بازرسان و مأموران نیروی انتظامی در مورد کشف و ضبط تعداد ۱۶ دستگاه استخراج ارز‌های دیجیتال در انباری در شهرستان اردبیل پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با اشاره به اینکه پیش از این نیز شاهد دستگیری قاچاقچی این رمز ارز‌ها و کشف دستگاه‌های ماینر در اردبیل بودیم، گفت: با ارجاع پرونده به تعزیرات حکومتی، موضوع به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی و به صدور حکم منجر شد.

رحیمی‌آذر افزود: با توجه به گزارش اولیه مأموران نیروی انتظامی و اظهارات ضد و نقیض متهم و سایر شواهد و قرائن اتهام انتسابی محرز و شعبه فرد خاطی را علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت ۶ میلیارد و ۳۶۴ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را زمینه‌ساز اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و بیان کرد: برخورد با فرصت‌طلبان، سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های سیستم قضائی است./مهر

برچسب ها: رمز دارایی رمزارز استخراج مایینیگ اردبیل
ارسال نظر
آخرین اخبار