۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
تعداد بازدید: ۱۶۶۷۰۶
با دستور قضایی و تلاش ماموران انتظامی در هفته گذشته ۱۱۰ دستگاه غیر مجاز استخراج رمز ارز کشف شد.
کد خبر: ۸۲۱۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به اینکه این تعداد دستگاه ماینر از نوع ۳ M و S ۹ بودند بیان کرد: این تعداد ماینر در مناطق عین ۲ و کوی علوی اهواز، و نورآباد زرگان، از چهار محل کشف و جمع‌آوری شد.

عبدالحمیدعباس شیاری گفت: تعداد ۳۴ دستگاه ماینر از یک انبار وسایل سرقتی شبکه برق در منطقه نورآباد و تعداد ۳۲ دستگاه ماینر M ۳ در منطقه عین ۲ با همکاری عوامل یگان امداد و کلانتری ۱۹ این منطقه کشف و جمع آوری شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز ادامه داد: تعداد ۴۴ دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز) با همکاری پلیس در کوی علوی اهواز کشف شد.

شیاری افزود: تعداد ۱۷۵ مزرعه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز از ابتدای امسال تا پایان دی ۱۴۰۰ در نقاط مختلف کلانشهر اهواز در راستای کاهش تلفات انرژی با تلاش ماموران نیروی انتظامی و حکم قضایی کشف و ضبط شده است.

وی گفت: هر دستگاه ماینر۲ و نیم کیلو وات ساعت، معادل یک دستگاه کولرگازی ۲۴هزار مصرف برق دارد. استفاده از این دستگاه‌ها علاوه بر استفاده از تعرفه ارزان، خسارت زیادی به شبکه توزیع وارد کرده و باعث آسیب جدی به لوازم برقی شهروندان می‌شود./ خبر گزاری صدا و سیما

برچسب ها: رمز دارایی رمز ارز بیت کوین بیتکوین استخراج مایینیگ
ارسال نظر
آخرین اخبار