۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
تعداد بازدید: ۱۱۳۱۵۰
طی چند ماه گذشته در استان مرکزی ماموران موفق به کشف ۵۴ دستگاه غیر مجاز استخراج رمزارز در این استان شدند
کد خبر: ۸۳۹۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، ئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از کشف ۵۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) قاچاق به ارزش تقریبی ۱۱ میلیارد ریال از منازل و کارگاه‌های تولیدی، در عملیات‌های مختلف ماه گذشته این پلیس در استان خبر داد.

سرهنگ " محمد عقیل سلگی " درباره جزئیات این خبر گفت: پلیس پرچمدار امنیت اقتصادی در جامعه می‌باشد و بی تردید به منظور تحقق اهداف متعالی اقتصاد مقاومتی و نیز رشد و شکوفایی روز افزون ایران اسلامی، از هیچ تلاش و کوششی دراین زمینه دریغ نخواهد کرد.

سرهنگ سلگی افزود: برهمین اساس و به منظور تحقق اهداف شعار سال ۱۴۰۰ و پیشگیری از استفاده غیرقانونی از انرژی گران بهای برق، از ابتدای سال جاری با تعامل فراگیر، مبارزه قاطع با فعالیت غیرقانونی افراد در استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال (ماینر) قاچاق، در دستور کار قرار گرفته است.

او با اشاره به کشف ۵۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) قاچاق از منازل و کارگاه‌های مختلف تولیدی استان مرکزی در عملیات‌های مختلف ماه گذشته پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی اظهارداشت: ۷ متهم دستگیر شده در این عملیات‌ها نیز پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی در پایان با اشاره به ارزش ۱۱ میلیارد ریالی دستگاه‌های قاچاق کشف شده در این مدت افزود: پلیس براساس قانون، همچنان با هرگونه اخلال در روند اقتصادی کشور، برخورد قاطع کرده و از تمامی ظرفیت‌های موجود به منظور ارتقاء روز افزون امنیت اقتصادی بهره خواهد برد./خبرگزاری صدا و سیما

برچسب ها: رمز دارایی رمز ارز استخراج ماینینگ
ارسال نظر
آخرین اخبار