۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
تعداد بازدید: ۷۷۴۸۵
ویلی وو، تحلیل گر بیتکوین اعتقاد دارد با وجود افزایش شاخص های ترس بیتکوین در حالت نزولی قرار ندارد.
کد خبر: ۸۶۳۷

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، وو در پادکست What Bitcoin Did به برخی از معیار‌های کلیدی اشاره کرد. افزایش تعداد ذخیره‌کنندگان بیت کوین برای بلندمدت (پنج ماه یا بیشتر) و نرخ رو به رشد حجم انباشت معیار‌هایی است که از نظر وو خبر از روز‌های خوبی برای بیت کوین می‌دهد. او معتقد است روند فعلی نزولی نیست، اما بخش زیادی از کاربران عادی از ادامه مسیر می‌ترسند. در نتیجه این دوره یک فرصت برای خرید است.

وو خاطرنشان کرد که این میزان عقب‌نشینی قطعا منجر به صعود‌های بلندتری خواهد شد. او همچنین احتمال رسیدن نمودار قیمت بیت کوین به سطح ۲۰ هزار دلار را دور از ذهن دانست. به اعتقاد وو بیت کوین در حال تکرار روند سال ۲۰۱۸ است.
قیمت بیت کوین در نوامبر ۲۰۲۱ به ۶۹۰۰۰ دلار رسید، اما این رقم در هفته جاری حدود ۴۴ درصد کمتر از روز‌های اوج است. وو تصور می‌کرد یکی از دلایل مهم این کاهش قیمت معاملات فیوچرز بوده که سودآوری بسیار زیادی را برای سرمایه‌گذاران این بخش ایجاد کرده است.

وو اعلام کرد که در چند سال گذشته هجوم شدید معامله‌گران به جریان اصلی و خروج از بازار‌های فیوچرز ساختار بازار بیت کوین را به کلی تغییر داده است. در نتیجه قیمت BTC به طور مستقیم با بازار‌های سهام سنتی و فعالیت معامله‌گران کلان در ارتباط است.

اگر به صورت زنجیره‌ای به کار‌هایی که سرمایه‌گذاران در سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰ انجام داده‌اند توجه کنیم، می‌بینیم آن‌ها دائما در حال انباشت بیت کوین بوده‌اند. در این بازه زمانی تغییری در قیمت مشاهده نمی‌شد؛ زیرا قیمت واقعاً توسط معامله‌گران در مبادلات آتی تعیین می‌شود.

این تحلیل‌گر کریپتوکارنسی از تعداد زیاد هولدر‌های بلندمدت که بیش از ۵ ماه است بیت کوین‌های خود را نفروخته‌اند، کاربرانی که فروش در منطقه ۴۰ هزار دلاری را متوقف کرده‌اند و نرخ ثابت انباشت به عنوان دلایل کلیدی برای صعودی قیمت نام برد. او در اظهار نظری جالب گفت که از نظر پذیرش و اقبال عمومی، بیت کوین تقریباً همان مقدار کاربر دارد که اینترنت در سال ۱۹۹۷ داشت.

وو می‌گوید بیت کوین سریعتر رشد خواهد کرد. در ۴ سال آینده تعداد کاربران بیت کوین به ۱ میلیارد نفر خواهد رسید؛ این رقم معادل تعداد کاربران اینترنت در سال ۲۰۰۵ است.
او همچنین عنوان کرد که یک شاخص کلیدی برای بازار‌های نزولی تعداد بیشتر سرمایه‌گذاران جدید نسبت به سرمایه‌گذاران قدیمی است. اتفاقی که در بازار بیت کوین مشاهده نمی‌شود./رمز ارز نیوز

برچسب ها: رمز دارایی رمز ارز بیتکوین بیت کوین
ارسال نظر
آخرین اخبار