۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
تعداد بازدید: ۱۱۴۰۲۸
طبق نظر آژانس رتبه بندی اعتباری Fitch در صورت محدودیت و ممنوعیت استفاده از رمز ارز ها در روسیه اگرچه دیدگاه این کشور در مورد امنیت مالی تامین می شود در مقابل باعث جلوگیری از رشد فناوری و نو آوری در این کشور خواهد شد.
کد خبر: ۸۲۲۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، علاوه بر این، فیچ هشدار داد:

“فرض کنید که ممنوعیت پیشنهادی روسیه مانع گسترش نوآوری‌های مبتنی بر رمزارز‌ها می‌شود؛ و برای مثال، سرعت و امنیت پرداخت‌ها یا نقدینگی دارایی‌ها که از طریق توکن‌سازی امکان بهبود بخشیدن را دارند، نمی‌توانند رشد کنند. در این صورت، در طول زمان این جنبه از محیط عملیاتی بخش بانکی روسیه نسبت به همتایان تضعیف می‌شود. ”

علاوه بر این، فیچ در مورد پذیرش یک ارز دیجیتال بانک مرکزی یا CBDC در روسیه اظهار نظر کرد و گفت: “روبل دیجیتال باید ظرفیت برای نظارت و مدیریت جریان‌های مالی را افزایش دهد، که در غیر این صورت ممکن است با رشد تراکنش‌های رمزارزها، روبل از بین برود. ” این گزارش همچنین تصریح کرد که انگیزه اصلی CBR برای پیشنهاد محدودیت‌های سخت رمزارز‌ها ممکن است کاهش رقابت در برابر CBDC آینده خود باشد.

دیمیتری مدودف (Dmitry Medvedev)، رئیس‌جمهور سابق روسیه، نظرات خود را در مورد پیشنهاد ممنوعیت کریپتو ارائه کرد و گفت:

“صراحتاً می‌گویم، وقتی آن‌ها سعی می‌کنند چیزی را ممنوع کنند، اغلب به نتیجه معکوس با آنچه مورد نظر است منجر می‌شود. اما موضع بانک مرکزی البته دلایل خاص خود را دارد که برای همه نیز شناخته شده است. ”/آکادمی هلاکوئی

برچسب ها: رمز دارایی رمز ارز بیت کوین بیتکوین روسیه
ارسال نظر
آخرین اخبار