۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
تعداد بازدید: ۳۳۸۶۳۴
رئیس بانک مرکزی روسیه روز جمعه در یک نشست خبری گفت: بانک مرکزی روسیه به دنبال ممنوعیت استفاده زیرساخت‌های مالی این کشور در معاملات رمز ارز است.
کد خبر: ۴۸۴۳

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط الویرا نبیولینا رئیس بانک مرکزی روسیه  خطاب به خبرنگاران گفت: شما از موضع من در مورد رمز ارز‌ها اطلاع دارید، بشدت به آن مشکوک هستم به همین دلیل نمی‌توانم از سرمایه‌گذاری در این نوع دارایی استقبال کنم. به همین دلیل ما به دنبال جلوگیری از به‌کارگیری زیرساخت‌های مالی روسیه در این نوع معاملات هستیم.

سرمایه‌گذاری دربازار رمز ارز‌ها پر ریسک است

به گفته این مقام ارشد بانکی مرکزی روسیه، به دلیل نوسانات بسیار زیاد بازار رمز ارز‌ها سرمایه‌گذاری در آن بسیار پر ریسک است و این نوع ارز غالباً برای عملیات مالی غیرقانونی بکار گرفته می‌شود.
دادستانی کل روسیه پیش‌تر دستورالعملی را منتشر کرده است که رمز ارز‌هایی که به‌طور غیرقانونی تولیدشده باشد باید مصادره شود.
به نوشته روزنامه روسی ودوموستی، رئیس‌جمهور روسیه به‌تازگی اعلام کرد که رمز ارز‌ها بی‌ثبات‌تر از آن هستند که برای تسویه قرارداد‌های نفت بکار گرفته شوند، اما بااین‌حال به‌عنوان راهی برای پرداخت‌ها از جایگاهی برخوردار هستند.
وی در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی. ان. بی سی آمریکا گفت: رمز ارز‌ها برای انتقال وجه مالی از مکانی به مکان دیگر می‌تواند بکار گرفته شود، اما برای مبادلات بازرگانی به‌ویژه تجارت منابع انرژی هنوز زود است که بکار گرفته شود./مشرق.

برچسب ها: رمز دارایی رمز ارز بیت کوین بیتکوین روسیه بانک مرکزی معاملات اتریوم
ارسال نظر
آخرین اخبار