۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۲۹۵۴۲۰
با نشانه های روبه جلو در روند مذاکرات، بازارها در روز شنبه ابتدایی هفته با سیگنال های مثبتی روبه رو می شوند اما سوال این است که این سیگنال ها موقتی هستند و یا ادامه دار؟
کد خبر: ۴۹۴۳

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، اخبار مثبت منتشرشده از مذاکرات برجامی در وین در بازار رمز ارز‌ها اگرچه می‌توانند عامل یک جهش موقتی در قیمت باشند، اما به نظر می‌رسد بیشترین تأثیر در قیمت‌گذاری بر عهده فروشندگان باشد. در این شرایط بیت کوین (BTC) همچنان به حمایت بالای ۴۶ هزار دلار ادامه می‌دهد که نزدیک به میانگین متوسط ۲۰۰ روزه است.

بازار متلاطم رمزارز‌ها در ابتدای سال ۲۰۲۲؟!

با شرایط موجود در بازار جهانی برخی از تحلیل گران انتظار بازاری متلاطم در سه‌ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۲ رادارند

برخلاف آنچه پیش‌تر تصور می‌شد، نگرانی‌ها نسبت به تداوم تورم و برخی پیش‌بینی‌های ناامیدکننده درباره آینده اقتصاد جهانی همچنان موجب قرار گرفتن بیت کوین (BTC) و آلت کوین در مسیر نزولی شده است، در حال حاضر، به نظر می‌رسد شاخص بیم وامید رمزنگاری به‌طور کامل در منطقه ترس قرار داشته باشد.

از سوی دیگر خبر مذاکرات روسیه با فعالان بازار در جهت محدودیت و ممنوعیت به‌کارگیری رمز ارز‌های به دلایلی مانند مبارزه با تروریسم و پول‌شویی می‌تواند یکی دیگر از موارد تأثیرگذار بر قیمت‌ها باشد، میزان نقل‌وانتقال سالانه ارز مجازی توسط شهروندان روس به ۵ میلیارد دلار می‌رسد. مردم روسیه جزو فعال‌ترین شرکت‌کنندگان در بازار ارز‌های مجازی در دنیا هستند. /اقتصاد نیوز

برچسب ها: بازار سرمایه بیت کوین بیتکوین اتریوم قیمت ارز قیمت دلار
ارسال نظر
آخرین اخبار