۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
تعداد بازدید: ۷۹۹۶۸۹
دادستان کل کشور از تشکیل کمیته مشترک رسیدگی به وضعیت بورس خبر داد و به مردم توصیه کرد تا زمانی که تکلیف رمزارز‌ها به موجب قانون و از منظر قانونی مشخص نشده، وارد سرمایه‌گذاری در این حوزه نشوند.
کد خبر: ۴۹۹۱
مردم فعلا در رمزارزها سرمایه‌گذاری نکنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری روز دوشنبه در حاشیه بازدید از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره ساماندهی به وضعیت رمزارز‌ها اظهارداشت: متاسفانه امروز رمزارز‌ها موجب آسیب شده است و عده‌ای از مردم به دلیل عدم توجه به عواقب آن دچار مشکل می‌شوند و احیانا توسط افراد کلاهبردار به دام می‌افتند.

وی با اشاره به پرونده کریپتولند افزود: درباره رمزارز‌ها مکاتباتی با بانک مرکزی و مجلس انجام دادیم تا وضعیت رمز ارز‌ها را برای مردم مشخص کنند.

منتظری تاکید و توصیه کرد: مردم تا زمانی که تکلیف رمز ارز به موجب قانون و از منظر قانونی مشخص نشده، وارد سرمایه‌گذاری در این حوزه نشوند، زیرا بسیاری از مردم که در این معرکه وارد شدند، دچار مشکل شدند.

وی خاطرنشان کرد: هم سرمایه مردم از بین می‌رود و از سویی دیگر هم پرونده‌های متعدد در دستگاه قضایی تشکیل می‌شود. /۵۵ آنلاین

برچسب ها: رمز ارز رمز ارزها بیت کوین
ارسال نظر
آخرین اخبار