۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
تعداد بازدید: ۸۱۰۰۱
مدیرعامل بایننس گفت: هند یک کشور «پیشرو طبیعی» در ایجاد نسل بعدی برنامه‌های بلاک‌چین است و اهمیت این کشور در وب ۳ و متاورس را برجسته می‌کند.
کد خبر: ۱۲۲۷۲

هند از کشور‌های پیشرو در استارت‌آپ‌های وب ۳ است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، چانگپنگ ژائو بنیانگذار و مدیرعامل بایننس گفت: هند یک کشور «پیشرو طبیعی» در ایجاد نسل بعدی برنامه‌های بلاک‌چین است و اهمیت این کشور در وب‌۳ و متاورس را برجسته می‌کند.

بنیانگذار و مدیرعامل بایننس همچنین از نظر چگونگی گسترش داستان وب ۳، ادعا می‌کند که توکنومیکس نسبت به سهام وب ۲ برای مصرف کنندگان انعطاف‌پذیرتر و در دسترس‌تر است.

وی مدعی شد: نیرو‌های متعدد سطح تمرکززدایی وب ۳ را تعیین خواهند کرد و هند در این زمینه بسیار قوی عمل کرده است. در یک خط و به زبان ساده وب ۳ نسل بعدی اینترنت است و یک تغییر به سمت اینترنت دموکراتیک‌تر است.

به گزارش خطوط، وب ۳ از طریق فناوری‌های جدید مانند ارز‌های دیجیتال، واقعیت مجازی و افزوده، هوش مصنوعی و ... خود را نشان می‌دهد. جنبش وب ۳ که توسط فناوری‌های جدید قدرت می‌گیرد، با تغییر در نحوه نگاه و ارزش‌گذاری ما به اینترنت، رهبری می‌شود. وب ۳ در مورد ایجاد یک اینترنت است که برای مردم کار می‌کند و متعلق به مردم است.

برچسب ها: وب 3 بلاک چین بایننس ارز دیجیتال رمزارز
ارسال نظر
آخرین اخبار