۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
تعداد بازدید: ۲۱۲۱۶۲
پیش‌بینی تاجر بزرگ آمریکایی از بازار ارزهای دیجیتال؛
تاجر بزرگ آمریکایی با نام مستعار آقای شگفت‌انگیز، پیش‌بینی کرده است که تریلیون‌ها دلار سرمایه به بازار ارزهای دیجیتال، به‌ویژه بیتکوین سرازیر خواهد شد و استخراج بیتکوین جهان را نجات خواهد داد.
کد خبر: ۱۲۲۱۳

تریلیون‌ها دلار سرمایه به بازار رمزارزها سرازیر خواهد شد/ استخراج بیتکوین جهان را نجات خواهد داد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط از خبرآنلاین، کوین اولری در کنفرانس بیتکوین ۲۰۲۲ اظهار کرد: سیاست‌گذاری‌ها منجر به سرازیر شدن تریلیون دلار سرمایه به بازار رمزارز خواهد شد و بنابراین برای کسانی که اکنون می‌توانند روی آن سرمایه‌گذاری کنند از آنچه که در زمان وضع سیاست‌ها رخ خواهد داد و موج عظیمی از علاقه به همراه خواهد داشت، جلوتر خواهند بود.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کنم در ۱۰ سال آینده کریپتو، بلاک‌چین، بیت‌کوین (همه این نوآوری‌ها) دوازدهمین بخش S&P خواهند بود.

این بازرگان بزرگ آمریکایی با اشاره به این موضوع که استخراج بیتکوین جهان را نجات خواهد داد، عنوان کرد:‌ از آنجایی که نسل بعدی استخراج‌کنندگان بیتکوین شروع به کار با انرژی‌ای می‌کنند که به کربن نیاز ندارد و از طریق انرژی‌های برق‌آبی و انرژی هسته‌ای، باد و خورشید فعالیت می‌کنند، می‌توانند جهان را نجات دهند.

کوین اولری اضافه کرد: تحرک برای تولید بیتکوین به قدری ارزش اقتصادی دارد که آنها به کار خود ادامه می‌دهند و برای نسل بعدی ماشین‌ها و توربین‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند. ۹۰ درصد از سدهایی که در 100 سال گذشته در آمریکا ساخته شده‌اند، به فکر تولید انرژی برق‌آبی بوده‌اند؛ اما هرگز توربین‌ها را نصب نکرده‌اند.

برچسب ها: بیتکوین رمزارز ارز دیجیتال کریپتوکارنسی
ارسال نظر
آخرین اخبار