۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
تعداد بازدید: ۲۱۳۰۸۲
۱۶ درصد از ۶۵۵ ثبت شرکت جدید ثبت‌شده در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ (سه ماهه آخر ۱۴۰۰)، شرکت‌های رمزارزی و بلاکچین بوده‌اند.
کد خبر: ۱۲۴۱۳

۱۶ درصد از شرکت‌های ثبت‌شده اماراتی در ۳ ماه نخست ۲۰۲۲ در حوزه رمزارز فعالیت می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مرکز کالا‌های متنوع دبی (DMCC) که یکی از بزرگ‌ترین مناطق آزاد امارات متحده عربی است، اعلام کرده است که ۱۶ درصد از ۶۵۵ ثبت شرکت جدید ثبت‌شده در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ (سه ماهه آخر ۱۴۰۰)، شرکت‌های رمزارزی و بلاکچین بوده‌اند.

DMCC این افزایش پیوستن شرکت‌های رمزارزی و بلاکچین به منطقه آزاد را به حضور مرکز کریپتو DMCC نسبت داده است که در می ۲۰۲۱ (اردیبهشت ۱۴۰۰) راه اندازی شده است.

بر اساس بیانیه‌ای که توسط DMCC منتشر شده است، افزایش تعداد ثبت‌نام‌های جدید توسط شرکت‌های رمزارزی طی سه ماهه رخ داده است که به‌عنوان «بالاترین عملکرد سه ماهه اول از سال ۲۰۰۲ (۱۳۸۱)» نامگذاری شده است.

در این بیانیه رئیس اجرایی و مدیرعامل DMCC، نقطه عطف جدیدی را مطرح می‌کند که گفته می‌شود موقعیت منطقه آزاد را به‌عنوان یک «مقصد تجاری پیشرو در جهان» تثبیت کرده است.

احمد بن سلیم توضیح داد: فضای اقتصادی جهانی همچنان چالش برانگیز است، با این حال، شهرت دبی به‌عنوان یک مقصد تجاری پیشرو در جهان از همیشه قوی‌تر است و DMCC در قلب این جذابیت بین‌المللی قرار دارد. ثبت ۶۶۵ شرکت جدید در سه ماه اول سال ۲۰۲۲ رکورد دیگری برای DMCC محسوب می‌شود و نشان‌دهنده پتانسیل عظیم برای شرکت‌ها هنگام پیوستن به منطقه آزاد ما در دبی است.

وی افزود: DMCC به تلاش‌های خود برای جذب شرکت‌های توسعه‌طلب که ممکن است به دنبال راه‌اندازی در دبی باشند، ادامه خواهد داد.

در همین حال، در این بیانیه، DMCC فاش کرد که بازار‌های کلیدی آن، یعنی هند، بریتانیا، آلمان و فرانسه، عملکرد بهتری نسبت به فصل‌های مشابه قبلی داشته‌اند.

بر اساس این بیانیه، تشکیل شرکت در دبی از چین ۳۴ درصد رشد داشته است. DMCC این رشد را به دلیل «برنامه‌های تعامل قابل توجه ماندارین که در طول سال در سراسر کشور اجرا می‌شود و دفتر نمایندگی آن در شنژن است» نسبت داده است.

براساس این بیانیه، DMCC شاهد افزایش علاقه‌مندی مراکز تجاری مانند اندونزی و ویتنام بوده است.

منبع: news.bitcoin

برچسب ها: رمزارز ارز دیجیتال امارات
ارسال نظر
آخرین اخبار