۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۷
تعداد بازدید: ۱۵۶۲۶۸
اپلیکیشن شبکه اجتماعی واتس اپ با هدف تسهیل مکالمات گروهی بین کاربران، قابلیت جدیدی مشابه اپلیکیشن رقیب تلگرام اضافه کرده است.
کد خبر: ۱۲۵۰۹

به گزارش گروه مترجمان پایگاه خبری تحلیلی خطوط,بر اساس وب سایت Cnet.com که متخصص در موضوعات فناوری است، ویژگی "Community" برای چت گروهی امکان افزایش تعداد شرکت کنندگان در مکالمه صوتی را به 32 شرکت کننده با افزودن ایموجی ها برای اظهار نظر در مورد پیام های صوتی می دهد. ویژگی جدید افراد را در موسساتی مانند مدارس یا محله ها برای هماهنگی و به اشتراک گذاری اطلاعات هدف قرار می دهد. در عین حال، چت گروهی از طریق ویژگی Community از همان حریم خصوصی و حفاظتی برخوردار خواهد بود که اپلیکیشن واتس اپ در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

 

ل

 

علاوه بر قابلیت Community، اپلیکیشن واتس‌اپ مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را که برای مدت‌ها در برنامه‌های رقیب یافت می‌شد، اضافه کرد، مانند ایموجی‌ها و افزایش تعداد شرکت‌کنندگان در چت صوتی به ۳۲ نفر، در مقایسه با ۸ نفر قبل از آن. کاربران همچنین می‌توانند فایل‌ها و رسانه‌های بزرگ‌تر را از طریق برنامه به اشتراک بگذارند، تا حداکثر 2 گیگابایت در هر فایل در مقایسه با 100 مگابایت فعلی.و حالا رقابت بیشتری بین اپلیکیشن واتساپ و رقیبانش وجود دارد .

برچسب ها: واتساپ جدید
ارسال نظر
آخرین اخبار