۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
تعداد بازدید: ۱۰۸۱۰۸
پیامرسان واتساپ یکی از محبوب ترین پیامرسان ها است و در ادامه به نحوه تغییر شماره واتساپ بدون پاک شدن چت ها می پردازیم.
کد خبر: ۱۲۲۴۵

آیا می خواهید شماره WhatsApp خود را تغییر دهید، اما نمی خواهید چت های موجود خود را از دست بدهید؟ واتس اپ دارای یک ویژگی موجود به نام تغییر شماره است که به کاربران اجازه می دهد شماره اصلی مربوط به حساب واتس اپ خود را تغییر دهند. این ویژگی تنها در صورتی کار می کند که شماره تلفن همراه خود را تغییر دهید و نه گوشی هوشمند اصلی را، اما اگر در حال تغییر دستگاه خود نیز هستید، باید یک نسخه پشتیبان از واتس اپ در تلفن قدیمی خود تهیه کنید و سپس آن را با گوشی قدیمی خود بر روی تلفن جدید خود نصب کنید.

نحوه تغییر شماره واتساپ بدون حذف چت

 1. WhatsApp را در تلفن همراه باز کنید.

2. به تنظیمات و سپس به حساب کاربری بروید.

3. در اینجا، Change number را انتخاب کنید، صفحه‌ای باز می‌شود که می‌گوید «تغییر شماره تلفن شما اطلاعات، گروه‌ها و تنظیمات حسابتان را منتقل می‌کند». روی دکمه "بعدی" کلیک کنید.

4. اکنون از شما خواسته می شود که شماره قدیم و جدید خود را وارد کرده، سپس بر روی Next کلیک کنید.

5. اکنون، پیامی را خواهید خواند که اساساً تصمیم شما برای تغییر شماره واتس اپ را تأیید می کند و همچنین از شما می پرسد که آیا می خواهید مخاطبین خود را از این تغییر مطلع کنید یا خیر.

6. در اینجا می توانید سه گزینه را انتخاب کنید - همه مخاطبین، مخاطبینی که با آنها چت می کنم و سفارشی.

7- روی Done کلیک کنید.

اکنون واتس اپ از شما می خواهد شماره جدید خود را ثبت کنید و مشابه مراحل ثبت نام واتس اپ، یک کد شش رقمی روی شماره جدید خود دریافت می کنید، آن را وارد می کنید و پس از تکمیل، شماره واتس اپ شما تغییر می کند، در حالی که چت های قدیمی شما انجام می شود. باقی خواهد ماند.

برچسب ها: واتساپ گوشی تلفن همراه
ارسال نظر
آخرین اخبار