۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
تعداد بازدید: ۳۶۷۱۱۸
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل ابربدهکاران بانکی زمانی حل خواهد شد که با آن‌ها برخورد شود، گفت: این افراد قبلا حاشیه امنی دور خود ایجاد کرده بودند که کسی از آن‌ها خبر نداشت، اما الان با اصل شفافیت، مشکل را شناختیم که قدم بعدی برخورد با این افراد است.
کد خبر: ۱۲۵۲۳

غلامرضا مرحبا در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، با اشاره به مراجعه برخی از ابربدهکاران نظام بانکی به بانک برای پرداخت بدهی، گفت: بسیاری از افرادی که اهلیت نداشتند در پست هایی قرار گرفتند که شایستگی آن پست ها را نداشتند و مشکلاتی در بسیاری از حوزه ها به وجود آوردند.

تصویب دوفوریتی طرح شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی

وی با اشاره تصویب دوفوریتی طرح شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی، گفت: بحث شفافیتی که در خصوص تصمیم گیری قوا تصویب شد، گام مثبتی در این راستا خواهد بود و کمک می‌کند که جلوی بسیاری از فسادها و رانت ها گرفته شود. فرایندها اگر شفاف باشد، امکان اعمال نفوذ نخواهد بود و در نهایت افرادی که اهلیت دارند و نخبه هستند، در مسند امور قرار می گیرند.

 نخبگان را با تخریب و تهمت از میدان به در می کنند!/انتشار اسامی ابربدهکاران بانکی مشکلی را حل نخواهد کرد!

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برای جلوگیری از بروز فساد، نظارت‌ها را باید بیشتر کرد، گفت: متاسفانه تخریب افراد و مسوولین، بسیار زیاد شده است یعنی نخبگان را با تخریب و تهمت از میدان به در می کنند و در نهایت افرادی بر سر کار می آیند که در حد و اندازه آن پست و مقام نیستند.

مرحبا با بیان اینکه انتشار اسامی ابربدهکاران بانکی مشکلی را حل نخواهد کرد، ادامه داد: این مشکل زمانی حل خواهد شد که با انها برخورد شود این افراد قبلا حاشیه امنی دور خود ایجاد کرده بودند که کسی از آنها خبر نداشت اما الان با اصل شفافیت، مشکل را شناختیم که قدم بعدی برخورد با این افراد است که منتظریم این اتفاق رخ دهد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: ساختارهای اشتباه و نظارت های ضعیف باعث بروز این مسائل شد و به هر حال فساد مالی، نفوذهای سیاسی دخالت سیاسیون و برخی از مدیران ارشد، باعث شده بود که این پیله ها به وجود بیاید، اما با اجرای شفافیت، این افراد کنار خواهند رفت.

برچسب ها: غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس ابربدهکاران بانکی طرح شفافیت قوای سه گانه نخبگان مهاجرت نخبگان تخریب مشکلات
ارسال نظر
آخرین اخبار