۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۱۷۰۳۳۲
گزارش خطوط از برگزاری کنسرت موسیقی در مشهد
در تمام این سال‌ها مشهد به خاطر ممانعت از برگزاری کنسرت در رسانه‌های کشور مطرح بوده است. موضوعی که حتی در مقاطعی مورد انتقاد و اعتراض وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز قرار می‌گرفت- که از این که مجوزهای صادره وزارت‌خانه مورد پذیرش مسئولان آن شهر قرار نمی‌گرفتند، شاکی بودند. در روزهای اخیر اما این شهر از جنبه‌ای دیگر مخاطبان بازار فرهنگ و هنر کشور را شگفت‌زده کرده است و آن هم چیزی نیست جز برگزاری کنسرت در ماه رمضان- در روزهایی که وزارت ارشاد در هیچ شهر دیگری مجوز کنسرت صادر نکرده است.
کد خبر: ۱۲۶۲۴

موسیقی پشت دروازه‌های شهر ممنوعه! //// جدید جدید
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ؛ یکی از خبرنگاران قدیمی حوزه موسیقی در فضای مجازی نوشته که حالا مشهد هم کنسرت‌های خودش را دارد! این خبرنگار در ادامه از برگزاری کنسرت توسط  سه گروه خارجی در مشهد خبر داده است.
 
 اجرای حزب‌الله

در خبری که بین خبرنگاران موسیقی در روزهای اخیر دست به دست می‌شود، نوشته شده که شهر مشهد- که تا پیش از این برای برگزاری کنسرت و اجرای موسیقی یک شهر ممنوعه به شمار می‌آمد- در یک هفته آینده میزبان سه کنسرت خارجی خواهد بود!
بنا بر اخبار موجود در این زمینه؛ شهر ‎مشهد از هفتم تا شانزدهم اردیبهشت جاری پذیرای اجرای کنسرت‌های سه گروه موسیقی خارجی خواهد بود. در متن خبر از گروه‌های حزب‌الله لبنان، قوالی پاکستان و منقبت‌خوانی افغانستان به عنوان سه گروهی که روی صحنه خواهند رفت، نام برده شده است. هم‌چنین گفته شده که  این برنامه در شبهای پایانی ماه رمضان از ساعت ۲۱ تا ۲۳ برگزار خواهد شد.

موسیقی پشت دروازه‌های شهر ممنوعه! //// جدید جدید

برچسب ها: کنسرت موسیقی پاپ موسیقی گروه موسیقی موسیقی نواحی کنسرت‌های موسیقی ایرانی کنسرت زنده برگزاری کنسرت کنسرت مشهد
ارسال نظر
آخرین اخبار