۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
تعداد بازدید: ۷۸۰۶۷
متا پلتفرم در حال افتتاح اولین فروشگاه فیزیکی خود است که در آن خریداران می توانند هدست واقعیت مجازی و سایر ابزارها را خریداری کنند، در حالی که این شرکت قصد دارد فضای مجازی متاورس خود را توسعه دهد.
کد خبر: ۱۳۰۰۲

به گزارش گروه مترجمان پایگاه خبری تحلیلی خطوط,این شرکت روز دوشنبه گفت که فروشگاه متا 1550 فوت مربعی قرار است در 9 می در برلینگیم، کالیفرنیا افتتاح شود و هدفون VR2 Quest و دستگاه تماس تصویری (Portal) را علاوه بر عینک‌های هوشمند نمایش دهد. تولید شده با ری بن دستگاه ها، به استثنای عینک های ری بن، برای خرید در فروشگاه در دسترس خواهند بود. این شرکت گفت که محصولات همچنین می توانند به صورت آنلاین از طریق یک صفحه خرید جدید در وب سایت meta.com خریداری شوند. متا با افزودن ویژگی‌های جدید به دستگاه‌هایی که به‌عنوان نقاط دسترسی به دنیای مجازی عمل می‌کنند، سرمایه‌گذاری خود را در Metaverse، فضای مجازی که در آن افراد تعامل، کار و بازی می‌کنند، افزایش می‌دهد.

 

 

 

 

مالک فیس بوک اولین فروشگاه فیزیکی را برای پشتیبانی از توسعه Metaverse در ماه آینده افتتاح می کند

 

 

در اوایل ماه جاری، متا پلتفرم، مالک فیس بوک گفت که آزمایش ابزارهایی را برای فروش دارایی ها و تجربیات دیجیتال در پلتفرم واقعیت مجازی Horizon World، یک پلتفرم واقعیت افزوده که متا اواخر سال گذشته راه اندازی کرد، آغاز خواهد کرد.

برچسب ها: فیس بوک فروشگاه اینترنتی
ارسال نظر
آخرین اخبار