۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
تعداد بازدید: ۲۴۰۳۹۴
عضو هیات نمایندگان اتاق ایران گفت: هیچ نیروی براندازی نمی‌تواند کشور را از پای درآورد جز بروکراسی. براندازتر از کارمندی که سنگ می‌اندازد نداریم. بروکراسی هزینه به بار می‌آورد. تورم بار می‌آورد. تعمیق تورم هم شکاف‌های جامعه را ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۱۳۰۳۹

تکلیف قانونی است اتاق را در مجامع دعوت کنید؛ اگر دعوت نکنید ترک فعل است/ هیچ نیروی براندازی نمی تواند کشور را از پای درآورد جز بروکراسی

تکلیف قانونی است اتاق را در مجامع دعوت کنیداگر نکنید ترک فعل است!/هیچ نیروی براندازی نمی تواند کشور را از پای درآورد جز بروکراسی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، توحید صدرنژاد، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: هیچ نیروی براندازی نمی‌تواند کشور را از پای دراورد جز بروکراسی. براندازتر از کارمندی که سنگ می‌اندازد نداریم. بروکراسی هزینه به بار می‌آورد. تورم بار می‌آورد. تعمیق تورم هم شکاف‌های جامعه را ایجاد می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: برای رشد ۲۰درصدی صادرات بخشنامه جوابگو نیست. نیاز به حضور فعال بخش خصوصی داریم و جای آن اتاق بازرگانی است. جایزه روز ملی صادرات را فعلا با بخشنامه درمانی باید به بنیاد ملی نخبگان داد چون مغزهای کشور را صادر می‌کند. اگر بخواهیم از بروکراسی و بخشنامه درمانی خود را نجات دهیم چیزی که سر راه ماست مقررات زدایی است.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با اشراه به رشد اقتصادی کشور، گفت: چه کسی می‌تواند رشد اقتصادی ۸درصدی را برای کشور به وجود بیاورد؟ قطعا اتاق. با یک بدنه بروکراتیک مرتجع نمی‌توانیم به رشد ۲۰درصدی صادرات و رشد هشت درصدی اقتصادی رسید. در شرایطی که این همه کار مهم داریم و باید در کنار افرادی که منتخب شدند، ۴ماه پیش یک انتخاباتی اینجا برگزار شد. مطابق آیین نامه‌ای که سه وزیر امضا کردند. باید جواب کتبی می‌دادند که ندادند و‌ نمایندگان بخش خصوصی نظرات خود را اعلام کردند. ۴ماه است جلسه برگزار نمی‌شود. تکلیف قانونی است اتاق را در مجامع دعوت کنید؛ اگر دعوت نکنید ترک فعل است.

برچسب ها: اتاق بازرگانی ایران ترک فعل بروکراسی
ارسال نظر
آخرین اخبار