۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
تعداد بازدید: ۱۸۹۸۰۷
پلتفرم رابین‌هود صندوق‌های آتی گری‌اسکیل بیت‌کوین و اتریوم را به لیست دارایی‌های موجود برای مبادله در پلتفرم خود اضافه کرده است.
کد خبر: ۱۳۴۲۹

رابین‌هود صندوق‌های گری‌اسکیل بیت‌کوین و اتریوم را به لیست دارایی‌های خود اضافه کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، به گفته بری سیلبرت بنیانگذار شرکت مادر (Grayscale)، پلتفرم رابین‌هود، صندوق‌های آتی گری‌اسکیل بیت‌کوین (GBTC) و گری‌اسکیل اتریوم (ETHE) را به لیست دارایی‌های موجود برای مبادله در پلتفرم خود اضافه کرده است.

به‌عنوان مثال صندوق گری‌اسکیل اتریوم (ETHE) به‌طور کامل و منفعلانه در اتریوم سرمایه‌گذاری می‌شود و به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد که از طریق اوراق بهادار بدون دردسر خرید، ذخیره و حفظ مستقیم اتریوم در معرض این ارز دیجیتال قرار بگیرند؛ چراکه خود این صندوق تراکنش‌های اتریومی را انجام می‌دهد و با خرید آن کاربر می‌تواند از مزایای سرمایه‌گذاری اتریومی از طریق اوراق بهادار استفاده کند.

صندوق سرمایه‌گذاری گری‌اسکیل (Grayscale)، یکی از زیر مجموعه‌های شرکت سرمایه‌گذاری دیجیتال کارنسی گروپ (DCG) به حساب می‌آید که از سال ۲۰۱۳ آغاز به کار کرده است. این شرکت صندوق‌های سرمایه‌گذاری ارز‌های دیجیتال را مدیریت کرده و مهم‌ترین صندوق تابع آن، گری‌اسکیل بیت‌کوین تراست نام دارد که با نماد اختصاری (GBTC) نمایش داده می‌شود.

دارایی این صندوق اکنون بیش از ۲۳ میلیارد دلار است و دارای ۶۵۱ هزار و ۷۰۰ بیت‌کوین است که سهم ۳.۴۳ درصدی از کل مارکت بیت‌کوین را شامل می‌شود.

درست است که بزرگ‌ترین صندوق یا محصول شرکت‌گری اسکیل، گری‌اسکیل بیت‌کوین تراست (Grayscale Bitcoin Trust) است؛ اما این شرکت صندوق‌های دیگری هم ارائه می‌دهد که در بورس قابل معامله هستند که شامل «Grayscale Bitcoin Cash»، «GrayscaleEthereum Trust» و «Grayscale Digital Large Cap Fund» است.

دارایی این صندوق شامل ۶۶.۹ درصد بیت کوین، ۲۹.۵ درصد اتریوم، ۱.۲۷ درصد بیت‌کوین کش، ۱.۲۰ درصد لایت‌کوین و ۱.۱۷ درصد چین‌لینک است و حداقل سرمایه‌گذاری در این صندوق نیز ۵۰ هزار دلار است.

برچسب ها: گری اسکیل بیتکوین بیت کوین اتریوم
ارسال نظر
آخرین اخبار