۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
تعداد بازدید: ۱۶۵۶۲۶
یکی از کاربران TikTok فاش کرده است که می توانید با یک سری تغییرات سریع تنظیمات، عمر باتری آیفون خود را تا سه ساعت افزایش دهید.
کد خبر: ۱۴۷۹۲

 به گزارش گروه مترجمان پایگاه خبری تحلیلی خطوط,شارژ باتری آیفون معمولا تا زمانی که کاربران نیاز دارند دوام می آورد، اما اگر شارژتان تمام شد، این نکات ارزش امتحان کردن را دارند. به گفته کدما، تنها کاری که باید انجام دهید این است که چندین ویژگی را خاموش کنید. برای شروع، Background App Refresh را غیرفعال کنید. وقتی این گزینه روشن است، برنامه‌ها را آنلاین نگه می‌دارد تا مثلاً هر چیزی جدید از طریق ایمیل ارسال شود. وقتی این کار را انجام می‌دهید، همچنان چیزهایی مانند ایمیل‌ها را دریافت می‌کنید، اما به جای کار کردن در پس‌زمینه، باید برنامه را باز کنید و خودتان آن را به‌روزرسانی کنید. می‌توانید این کار را با رفتن به تنظیمات، سپس عمومی، بازخوانی برنامه پس‌زمینه انجام دهید، جایی که گزینه‌ای برای خاموش کردن آن خواهید دید.

 

تنظیمات آیفون باتری را خالی می کند

 

صرفه جویی در انرژی بعدی از تغییر تنظیمات حرکت است که اساساً برخی از جلوه های جالبی را که در آیفون خود می بینید کاهش می دهد. به Accessibility و سپس Motion بروید و Reduce Motion را روشن کنید. بعد، جلوه‌های پخش خودکار پیام‌ها و پخش خودکار پیش‌نمایش ویدیو را خاموش کنید. در نهایت، به صفحه Privacy بروید، سپس Location Services و System Services را در پایین ببینید، در اینجا، iPhone Analytics، Routing، Traffic و Optimize Maps را در پایین خاموش کنید. به گفته روزنامه بریتانیایی The Sun، همه اینها باید به باتری شما کمک کند کمی بیشتر دوام بیاورد.

برچسب ها: آیفون شارژ سریع باتری
ارسال نظر
آخرین اخبار