۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱
تعداد بازدید: ۱۲۰۳۴۸
مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: در صورتی که تکنولوژی پیشرفت چشمگیری کرده، اما همچنان تمامی مراحل صدور پروانه ساختمانی تا ارائه پایان کار، به صورت دفتری، ثبتی و سنتی انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۵۷۰۶

پروانه‌های ساختمانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط؛ خشایار باقر پور گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد که میزان صدور مجوز ساخت برای بلند مرتبه سازی افزایش سونامی وار داشته، همچنین طی سه دهه گذشته نیز با افزایش جمعیت، مدرن سازی، نوسازی واحد‌ها هم در پایتخت و مراکز استان‌ها رشد کرده است.
به گفته مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران باید در کنار نوسازی، تعریف کاربری‌های جدید با ترکیب انواع کاربری‌ها از جمله مسکونی، اداری، تجاری، تفریحی، فرهنگی و ورزشی در یک ساختمان نظارت‌ها افزایش یابد؛ اما متاسفانه در حوزه نوسازی و مدرن شدن روش‌های نظارت و صدور مجوز‌ها بسیار عقب مانده ایم.
آذر پارسال فرزانه صادق‌مالواجرد معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران مصوبه موافقت با بلندمرتبه سازی در پهنه‌ها و عرصه‌های شهر تهران را به شهردار تهران، استاندار تهران و رئیس شورای اسلامی شهر تهران ابلاغ کرد./باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: ساخت و ساز پروانه ساختمانی
ارسال نظر
آخرین اخبار