۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
تعداد بازدید: ۳۳۶۱۲۲
فولاد مبارکه اصفهان فراخوان احداث نیروگاه ۶۰۰ مگاواتی شرق اصفهان را با سرمایه‌گذاری تقریبی ۳۵۰ میلیون دلار انجام داده و ۳۵ شرکت در آن حاضر هستند و نتیجه مناقصه ماه آینده مشخص می‌شود.
کد خبر: ۱۵۹۸۳

برنده نیروگاه ۶۰۰ مگاواتی خورشیدی فولاد مبارکه اصفهان ماه آینده مشخص می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، دیماند تأمین شده فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) روز یکشنبه ۶۰۰ مگاوات بود که با احتساب ۲۵۰ مگاوات نیروگاه اختصاصی، فولاد مبارکه فعلاً ۸۵۰ مگاوات برق در اختیار دارد.

تمام خطوط تولید نوردی این شرکت بدون وقفه در حال تولید بوده و دو کوره قوس الکتریکی مبارکه و دو کوره سبا نیز در مدار تولید است.

در صورت کسری «اسلب» اقدام به تأمین از موجودی انبار شرکت، یا «هرمز» (فولاد هرمزگان جنوب) می‌شود و در صورت لزوم، گزینه خرید «اسلب» از «فخوز» (فولاد خوزستان) نیز قابل بررسی خواهد بود و مشکلی در حوزه نورد طی ماه تابستان رخ نخواهد داد.
فولاد مبارکه اصفهان با قدرت در حال سرمایه‌گذاری بر روی تولید برق از انرژی فسیلی و تجدیدپذیر است تا با کمبود برق در سال ۱۴۰۲ برخورد نکند.

همچنین ۶۰۰ مگاوات از ۹۰۰ مگاوات نیروگاه این شرکت در اردیبهشت ۱۴۰۲ راه‌اندازی می‌شود.

در حوزه انرژی خورشیدی فولاد مبارکه اصفهان فراخوان احداث نیروگاه ۶۰۰ مگاواتی شرق اصفهان را با سرمایه‌گذاری تقریبی ۳۵۰ میلیون دلار انجام داده و ۳۵ شرکت در آن حاضر هستند و نتیجه مناقصه ماه آینده مشخص می‌شود و این نیروگاه می‌تواند خیلی سریع عملیاتی شود.

فراخوان احداث ۲ نیروگاه در حوزه انرژی بادی

در حوزه انرژی بادی نیز شرکت فولاد مبارکه ماه آینده فراخوان ۲ نیروگاه بادی یکی به ظرفیت ۲۰۰ مگاوات در سنگان و دیگری ۱۰۰ مگاوات در سیستان و بلوچستان را منتشر خواهد کرد.

به گزارش خطوط، فولاد مبارکه همیشه در صنعت فولاد پیشگام بوده است و می‌تواند الگوی مناسبی برای سایرین باشد.

برچسب ها: نیروگاه خورشیدی فولاد مبارکه اصفهان فولاد مبارکه تجدیدپذیر برق کامودیتی
ارسال نظر
آخرین اخبار