۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲
تعداد بازدید: ۱۲۸۰۷۰
بزرگترین جفا به خودِ “ناجا”، شهدا و زحمتکشانِ آن در این شرایط بروز حوادث اینچنینی است که تصویر این دستگاهِ مهم و خدمتگزار در جامعه و افکار عمومی را تخریب می کند.
کد خبر: ۱۶۰۳۰

با مامور متخلف حادثه پارک پردیسان باید برخورد شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، «عضو سابق تیم ملی بوکس کشور اعلام کرد که هنگام پیاده روی در پارک پردیسان تهران به همراه همسر و دختر ۶ ماهه اش؛ با برخوردِ مامور گشت ارشاد و پاشیدنِ اسپری فلفل و شلیک ۲ گلوله به وی مواجه شده است.»

مجید معتمدی یادداشتی در این باره در پایگاه خبری “اقتصاد سالم” نوشت که در بخشی از آن آمده است: با فرضِ صحت داشتنِ روایت این شهروند از این حادثه؛ موارد زیر باید مورد توجه قرار گیرد:

۱_ مامور ناجا در این حادثه (در مصاحبه گفته شده جوانی حدودا ۲۲ ساله) براساس کدام اجازه قانونی و همچنین اجازه عقلی، اخلاقی و عرفی؛ در این حادثه از اسلحه گرم استفاده و این شهروند را هدف قرار داده است!؟

آیا این شهروند یک عاملِ تروریستی یا اراذل و اوباشِ قمهِ به دست، بوده که امنیتِ جانیِ شهروندان و مامورِ ناجا را به خطر انداخته تا جایی که وی مجبور به استفاده از سلاح گرم شده است!؟

۲_ آیا بر فرضِ صحت داشتنِ روایتِ بدحجابیِ همسرِ این شهروند مجازاتِ آن طبق قوانین ناجا، پاشیدنِ اسپری فلفل و استفاده از سلاح گرم و شلیک ۲ گلوله به یک شهروند ج.ا‌.ا است!؟
آیا قوانین ناجا چنین اجازه ای را می دهد!؟

....

۴_ باید یادآور شد که هر آن کس که در ج.ا.ا و در جغرافیایی به نامِ “ایران”، زندگی می کند از “حقوق شهروندی” برخوردار است و طبق قانون و تاکیدات مقام معظم رهبری هیچ فردی حق و اختیار هتکِ حیثیت و حرمت شهروندانِ ج.ا.ا را ندارد.

....

۱۰_ اینگونه حوادث مهمترین ضربه را به خود “ناجا” می زند.
فرزندان مردم ایران در “ناجا” در بخش های مختلف همچون پلیس امنیت، مرزبانی، مبارزه با مواد مخدر و… وظیفه برقراری و حفظِ امنیت در جای جای این بزرگ سرزمین را برعهده دارند و هرساله ده‌ها نفر از فرزندانِ مردمِ ایران در ناجا در مبارزه با اشرار، اراذل و اوباش، قاچاقچیان مواد مخدر، تروریست ها و… به شهادت می رسند…

 بروز حوادث اینچنینی بزرگترین جفا به خودِ “ناجا” و شهدا و زحمتکشانِ آن است که تصویر این دستگاهِ مهم و خدمتگزار در جامعه و افکار عمومی را تخریب می کند.

در این شرایط به نظر می رسد برخوردِ شدید و قاطعانه ناجا با چند مامور متخلف و البته انگشت شمار؛ گامی در راستای حراست و صیانت از این دستگاه مهم در کشور خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار