۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
تعداد بازدید: ۱۰۱۸۶۳
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از انتخاب اعضای هیات تفحص از تقسیمان کشوری خبر داد.
کد خبر: ۱۶۱۴۴

کمیته تحقیق و تفحص از تقسیمات کشوری اعضای خود را شناخت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، روح الله نجابت  با اشاره به نشست کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در روز سه شنبه ۲۴ خردادماه، گفت: در ابتدای این نشست موضوع ارائه الگوی انتخاب شهردار و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در دستورکار قرار گرفت، از این رو گزارشی از سوی کارشناس مرکز پژوهش‌ها ارائه شد.

نماینده مردم شیراز در مجلس بیان کرد: الگوی‌های متخلفی را برای انتخاب شهردار مورد بحث و بررسی قرار دادیم، پیشنهادات نمایندگان و اصلاحات مد نظر در جلسه مطرح شد و سپس طرح به کارگروهی با مسئولیت پیرهادی ارجاع شد تا ظرف یک ماه آتی نظرات نمایندگان جمع‌بندی شده و به کمیسیون ارائه شود.

وی ادامه داد: در ادامه جلسه کمیسیون انتخاب اعضای هیئت تحقیق و تفحص در خصوص تقسیمات کشوری صورت گرفت ۳۰ نفر از نمایندگان داوطلب عضویت در این هیئت شده بودند که از میان آن‌ها ۱۵ نفر انتخاب شدند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس بیان کرد: آقایان صباغیان، حسین‌زهی، حاجی‌دلیگانی، ارکانی، میرسلیم، سیدالبرز حسینی، نصیرایی، حسین‌زاده بحرینی، نیک‌بین، خضریان، ابراهیم رضایی، فلاحی، وحیدی، حق‌وردی و خانم الهام آزاد به انتخاب اعضای کمیسیون هیئت تحقیق و تفحص در خصوص تقسیمات کشوری را تشکیل خواهند داد. /خانه ملت.

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی تحقیق و تفحص کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها روح‌الله نجابت
ارسال نظر
آخرین اخبار