۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
تعداد بازدید: ۹۰۰۰۷
به علت سوء استفاده از یک جاسوس افزار؛
شرکت صهیونیستی ان اس او گروپ که به طور مستقیم زیر نظر وزارت دفاع این رژیم فعالیت می کند از سوی ایالات متحده به علت سوء استفاده از یک جاسوس افزار برای نفوذ به گوشی های اندرویدی و آیفون در فهرست سیاه قرار گرفت
کد خبر: ۱۶۵۰

 

جاسوسی از سران کشورها به وسیله یک جاسوس افزار


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط به نقل از رویترز، شرکت صهیونیستی ان اس او گروپ که به طور مستقیم زیر نظر وزارت دفاع این رژیم فعالیت می کند هفته گذشته از سوی ایالات متحده به علت سوء استفاده از یک جاسوس افزار برای نفوذ به گوشی های اندرویدی و آیفون در فهرست سیاه قرار گرفت.

بررسی های 17 سازمان رسانه ای نشان داد جاسوس افزار پگاسوس این شرکت تاکنون برای جاسوسی از سران کشورهای مختلف اروپایی و از جمله صدراعظم آلمان و رئیس جمهور فرانسه مورد استفاده قرار گرفته است و کشورهایی مانند عربستان، امارات و بحرین هم از پگاسوس برای شناسایی روزنامه نگاران، فعالان حقوق بشر و مخالفان سیاسی خود و دستگیری و شکنجه آنها استفاده کرده اند.

گروه «ان اس او»  تمامی تولیدات خود را با مجوز وزارت دفاع این رژیم به خارج صادر می کرد و هنوز هیچ نشانه ای در دست نیست که ثابت کند ان اس او از سوی دولت این رژیم محدود شده باشد یا صهیونیست ها به دنبال کاهش صادرات آن باشند.

در عین حال وزیر خارجه صهیونیست ها مدعی شد ان اس او گروپ یک شرکت خصوصی است و وابستگی به رژیم صهیونیستی ندارد و با سیاست های این رژیم ارتباطی ندارد. وی قوانین جنگ سایبری صهیونیست ها را نیز سختگیرانه توصیف کرد.

دولت آمریکا شرکت ان اس او گروپ را به علت مشارکت در فعالیت های ضد امنیت ملی آمریکا یا منافع سیاست خارجی آن در فهرست سیاه قرار داده و لذا صادرات به این شرکت از سوی همتایان آمریکاییش محدود شده است.

ان اس او از این تصمیم دولت آمریکا اظهار ناامیدی کرده است.

از آنجائی که رژیم صهیونیستی به ساختار گوشی های اندرویدی و آیفون دسترسی دارد می تواند هرگونه بد افزار و جاسوس افزار را برای این گوشی ها بسازد. 

برچسب ها: جاسوس ان اس او صهیونیست اندروید آیفون
ارسال نظر
آخرین اخبار