۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
تعداد بازدید: ۱۱۹۰۸۳
اگر از علاقه مندان به گردش و سفر هستید و در عین حال می خواهید برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود را دنبال کنید، این تلویزیون ممکن است همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید.
کد خبر: ۱۶۷۴۷

به گزارش گروه مترجمان پایگاه خبری تحلیلی خطوط,این تلویزیون طوری طراحی شده است که به راحتی جابه جا می شود و به کیفی به اندازه یک چمدان کوچک تبدیل می شود که می توانید هر جا که می روید با خود حمل کنید. طراح کره ای Hyunseok Kang مفهومی را برای The Suitcase TV طراحی کرد که یک تلویزیون در چمدان است، که در واقع یک تلویزیون در چمدان نیست، بلکه یک صفحه نمایش انعطاف پذیر است که می تواند به شکل یک چمدان تا شود.برای راحتی کاربر، صفحه نمایش انعطاف پذیر دارای یک لولای دو محوره است که در وسط قرار دارد و به صفحه تلویزیون اجازه می دهد آزادانه در هر زاویه ای تنظیم شود و به راحتی تا و باز شود.

تلویزیون قابل حمل که می توان آن را در یک کیف تا کرد

کیف مسافرتی را می توان با گرفتن دسته چرمی که روی آن وصل شده است به راحتی حمل کرد. همچنین چیزی به نام دکمه نگه داشتن وجود دارد که اجازه می دهد صفحه نمایش در هر پیکربندی محکم قفل شود. تلویزیون مجهز به پورت USB است به گفته Yanko Design، C، 3 پورت USB A، و 3 پورت HDMI، سرگرمی بدون مانع در هنگام گردش را تضمین می کنند.

برچسب ها: تلویزیون هوشمند مانیتور چمدان
ارسال نظر
آخرین اخبار