۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
تعداد بازدید: ۱۲۰۳۱۱
روایت خطوط از زندگی پیرمرد ۱۰۰ ساله الهام بخش کاربران شبکه‌های اجتماعی؛
پیرمرد ۱۰۰ ساله‌ای که ۳ روز در هفته به عنوان داوطلب در یک مغازه خیریه کار می‌کند الهام بخش کاربران اینترنتی در سراسر جهان شد.
کد خبر: ۱۶۷۷۷

مرد یک قرنی همچنان کار می کند/ طراحی اسباب بازی در 99 سالگی!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط؛ در گذر زمان و افزایش طول عمر، بدن یک فرد مانند گذشته کار نمی‌کند.  با افزایش سن، برخی از افراد فعالیت‌های بدنی شدید را کنار می‌گذارند و تمایل به استراحت دارند اما دیوید فلاکر، یک صد ساله اهل ادینبورگ اسکاتلند، پس از شروع به کار سه روز در هفته به عنوان داوطلب در فروشگاهی خیریه، مورد توجه بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.
دیوید فلاکر ۱۰۰ ساله پس از انتشار یک پست فیس بوک در سرفصل خبر‌ها قرار گرفت. این پست که توسط خیریه‌ای که او در آن مشغول کار است منتشر شد که روی عنوان آن نوشته شده بود: «دیوید فلوکر، داوطلب بسیار الهام‌بخش در فروشگاه، صدمین سالگرد تولد خود را در ۲۲ ژوئن جشن می‌گیرد!»
 دیوید یک چهره شناخته شده در فروشگاه است، جایی که او سه روز در هفته به طور داوطلبانه مشغول شمارش قطعات اره منبت کاری، اره مویی، تعمیر اسباب بازی‌ها، بخار کردن لباس‌ها، گپ زدن با مشتریان و بسیاری چیز‌های دیگر است! او همچنین خطوط راه آهن نمونه و کشتی‌های نمونه می‌سازد. دیوید حتی با نزدیک شدن به تولد ۱۰۰ سالگی خود می‌گوید که قصد ندارد کار داوطلبانه را کنار بگذارد و زندگی آرام برای او نیست.

مرد یک قرنی همچنان کار می کند/ طراحی اسباب بازی در 99 سالگی!

کاربران اینترنت داستان کار سخت یک صد ساله را عبرت آموز می دانند

این پست از زمانی که به اشتراک گذاشته شد توجه بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرد. مردم نظرات خود را در مورد صدمین سالگرد او به اشتراک می‌گذارند یکی از کاربران نوشت: «تولدت خیلی مبارک. چه مرد فوق‌العاده‌ای هستی، یک الگوی فوق‌العاده‌ای. ‌امیدوارم روز تولد خوبی داشته باشی.» کاربر دیگری نیز می‌نویسد:« او بسیار خوش اندام به نظر می‌رسد هنوز تولدت مبارک». یکی دیگر از کاربران نیز با تعریف از روحیه او می نویسد:«تولد مبارک مرد بسیار بزرگ! تو الهام بخش نسل جوان و افراد بیکار هستی.!»
ناگفته نماند که دیوید در ۹۹ سالگی نیز با ساخت جدیدترین مدل راه‌آهن خود که ۸ ماه طول کشید اسباب بازی منحصر به فردی را طراحی کرد. این مدل طرح خود او است و به افتخار مدیر فروشگاه خیریه، هیزل، هازلویل نامگذاری شد.

برچسب ها: سن امید به زندگی سن بازنشستگی سن ازدواج موفقیت بحران بیکاری بیکاری بیکاری تحصیلکردگان کاربران ایرانی اطلاعات کاربران کاربران اینترنتی شبکه های اجتماعی اینستاکرام فیس بوک فیسبوک
ارسال نظر
آخرین اخبار