۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۱۰۰۳۸۸
نماینده مردم تفت و میبد در مجلس گفت: مجلس به موضوع شفافیت توجه و به وعده خود عمل کرد و طرح شفافیت قوای سه گانه را به تصویب رساند که ما تمام سعی خود را می‌کنیم ایرادات شورای نگهبان به این طرح را به طور کامل رفع کنیم.
کد خبر: ۱۷۸۳۱

حاشیه‌های متعددی علیه مجلس یازدهم ایجاد شد/مجلس عملکرد بسیار خوبی داشت!

سید جلیل میرمحمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط درباره عملکرد مجلس یازدهم، گفت: مجلس یازدهم مدال انقلابی بودن را از مقام معظم رهبری دریافت کرد و اتفاقات بسیار مهم و خوبی در دو سال گذشته از سوی مجلس انجام شد.

مجلس یازدهم در حوزه قانونگذاری هم قوانین بسیار خوبی را به تصویب رساند؛ قانون رفع موانع کسب و کار یکی از کارهای بسیار خوب مجلس بود، تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران بسیار کارساز بود و باعث شد دشمنان نتوانند علیه ما اقدامی انجام دهند

وی بیان کرد: اقدامات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در عرصه نظارتی و حضور در بین مردم و حوزه‌های انتخابیه بسیار خوب و مثال زدنی است. سطرح تعامل نمایندگان با مردم در این دوره افزایش یافته است.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیگیری مطالبات مردم، بازنشستگان، معلمان و دیگر اقشار مختلف جامعه در این مجلس به صورت جدی دنبال شده است. ما مصوبات اقتصادی بسیار مهمی تاکنون داشتیم.

میرمحمدی گفت: نمایندگان تقریباً هر هفته در حوزه‌های انتخابیه خود حضور فعالی دارند و در حوزه نظارت اقدامات بسیار خوبی انجام دادند و فعالیت نمایندگان نسبت به مجالس قبل متمایز و بیشتر است.

وی ادامه داد: در حوزه قانونگذاری هم مجلس یازدهم قوانین بسیار خوبی را به تصویب رساند. قانون رفع موانع کسب و کار یکی از کارهای بسیار خوب مجلس بود. تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران بسیار کارساز بود و باعث شد که دشمنان نتوانند علیه ما اقدامی انجام دهند. این قانون بسیار خوب بود.‌

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی در مجموع در حوزه قانونگذاری و نظارت نمره قابل قبولی گرفته است. مجلس به موضوع شفافیت توجه و به وعده خود عمل کرد و طرح شفافیت قوای سه گانه را به تصویب رساند که ما تمام سعی خود را می‌کنیم که ایرادات شورای نگهبان به این طرح را به طور کامل رفع کنیم تا هر چه سریع‌تر تبدیل به قانون و اجرایی شود.

وی گفت: علی‌رغم حاشیه‌های متعددی که علیه مجلس یازدهم ایجاد شد، اما این مجلس عملکرد بسیار خوبی داشته است. این مجلس در مقایسه با سایر مجالس در حوزه نظارت بسیار خوب عمل کرده است و استفاده نمایندگان از تحقیق و تفحص و تذکر بسیار خوب بوده است و این مسیر ادامه خواهد یافت. این مجلس در حوزه نظارت هم نسبت به مجالس دیگر متمایز است و باید همین مسیر درست را با قوت بیشتری دنبال کنیم.مجلس ایرادات طرح شفافیت را برطرف می‌کند/اقدامات نمایندگان در عرصه نظارتی مثال زدنی است!




برچسب ها: سید جلیل میرمحمدی نماینده مردم تفت در مجلس طرح شفافیت مجلس شفافیت دستگاه‌ها شورای نگهبان
ارسال نظر
آخرین اخبار