۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
تعداد بازدید: ۵۵۵۰۹
رییس پلیس راهور فراجا خبر داد
رییس پلیس راهور فراجا گفت: در عید غدیر طرح‌های تشویقی زیادی از جمله پرداخت قسطی جرائم خودروهای توقیف شده در دستور کار قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۷۹۵۵

هادیانفر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سردار کمال هادیانفر در نشست خبری با اشاره به گزارش فعالیت سه ماهه پلیس راهور فراجا گفت: پلیس مسئولیت مهمی در تسهیل تردد‌ها و ارائه خدماتی مانند صدور گواهینامه و نقل و انتقالات وسایل نقلیه و رسیدگی به تصادفات دارد. این اقدامات می‌تواند هم افزایی درست را ایجاد کند و به کاهش سوانح کمک کند.
وی ادامه داد: در عید غدیر خدماتی به عنوان عیدانه به رانندگان ارائه خواهد شد. افرادی که در هر سطحی گواهینامه دریافت می‌کنند در این ایام حد اکثر ظرف ۷۲ ساعت مشروط بر درست بودن اطلاعات آن‌ها گواهینامه این افراد ارسال خواهد شد.
هادیانفر اضافه کرد: افرادی که توانایی پرداخت ندارند می‌توانند با طرحی قسطی و بدون پیش پرداخت وسیله نقلیه خود را ترخیص کنند.
وی اظهار کرد: به محض اینکه نقل و انتقال در کشور صورت می‌گیرد ما یک عقب افتادگی داشتیم و با به روز رسانی در ایام عید، کارت خودرو را در کمتر از ۷۲ ساعت ارسال خواهیم کرد.
افرادی که به جرائم کرونایی خود اعتراض داشتند و یا محل کار خود با محل زندگی مغایرت داشته می‌توانند با اطلاعاتی که از فرمانداری‌ها ارسال شده می‌توانند به کمیسیون‌های ماده پنج مراجعه و نسبت به حذف جرائم کرونایی خود اقدام کنند./ایسنا

برچسب ها: نیروی انتظامی جریمه رانندگی
ارسال نظر
آخرین اخبار