۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
تعداد بازدید: ۲۳۵۶۹۷
مدیر دپارتمان فروش آنلاین شرکت ابراهیم گفت: ما به این فکر می‌کنیم که بتوانیم یک فرهنگ‌سازی را انجام دهیم. فرهنگ‌سازی نظافت به این معنی که از نظافت سنتی حرکت کنیم و نظافت مدرن ایجاد کنیم و استفاده از دستگاه‌های نظافت صنعتی را برای بیزینس‌ها و یوزر‌های خانگی باب کنیم.
کد خبر: ۱۹۰۶۸

محسن امامی:وظیفه ما ارائه راهکار‌های بهینه نظافت صنعتی است

خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط به گفتگو با مدیریت یکی از شرکتهای حاضردر چهارمین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته ۱۴۰۱ پرداخته است که در ادامه به شرح این گفتگو میپردازیم.

-لطفاً خودتان و شرکت و مجموعه تحت مدیریت خود را معرفی کرده و در خصوص دلایل و اهداف حضور در نمایشگاه صنعت خرده‌فروشی توضیح دهید.
محسن امامی هستم که دپارتمان فروش آنلاین ابراهیم را به همراه برادر بزرگ‌ترم در دست دارم.
شرکت ابراهیم بیش از ۳۵ سال است که در زمینه تجهیزات نظافت صنعتی مشغول به کار است و ۲۰ سالی است که یوزر‌های خانگی را هم مدنظر قرار داده و با سایت «کلین‌ابزار» در عرصه خانگی ورود پیدا کرده است و سعی ما بر این بوده که از تمام برند‌های مطرح ایران و همچنین برند‌های مطرح خارج از کشور استفاده کنیم و محصولات باکیفیتی را خدمت همه مصرف‌کنندگان عزیزی که از سایت ما خریداری کرده و به ما اعتماد می‌کنند، ارائه دهیم.
اجازه بدهید راجع به سایت «کلین‌ابزار» در قسمتی مفصل‌تر توضیح می‌دهم، الان در حال حاضر راجع به ابراهیم توضیح می‌دهم. شرکت «ابراهیم» یک شرکتی با سبقه بیش از ۳۵ سال است و شعارش ارائه تجهیزات صنعتی و ارائه راهکار‌های نظافت صنعتی است، یعنی در شرکت ما امروز به این فکر نمی‌کند که صرفاً بخواهد فروش دستگاه‌هایش را در دستورکار قرار دهد؛ ما به این فکر می‌کنیم که بتوانیم یک فرهنگ‌سازی را انجام دهیم. فرهنگ‌سازی نظافت به این معنی که از نظافت سنتی حرکت کنیم و نظافت مدرن ایجاد کنیم و استفاده از دستگاه‌های نظافت صنعتی را برای بیزینس‌ها و یوزر‌های خانگی باب کنیم، این هدفی است که در وهله اول مدیرعامل و در وهله دوم شرکت دارد.

حرکت از نظافت سنتی تا ایجاد نظافت مدرن/وظیفه ما ارائه راهکار‌های بهینه نظافت صنعتی است+فیلم


-در خصوص محصولات تولید شده و محصولات دانش‌بنیان با توجه به شعار سال توضیح دهید؟
شرکت ما با بیش از ۲۵ برند اروپایی در حال همکاری است و ما واردات محصولات‌شان را انجام می‌دهیم و تنوع محصولات ما از کف‌شوی‌ها شروع می‌شود تا به سوئیپر‌ها و حتی دستگاه‌های خوشبوکننده هوا می‌رسد.
امسال اتفاقاً سالی است که دقیقاً شرکت ما می‌تواند تمام قد اعتراف کند و بیان کند که ما دانش‌بنیان هم هستیم. چرا؟ چون ما دستگاه‌های خوشبوکننده خودمان را که با سیستم اتمیزِیشِن به بازار عرضه شده است، توسط کاربران ایرانی و تولیدکننده‌های ایرانی ایجاد کرده‌ایم و این فرایند و این سیستم در هیچ جا پیدا نمی‌شود و این نیاز را به خارج قطع کرده‌ایم و شروع کردیم به تولید و حمایت از تولیدکننده ایرانی که بتوانیم این بستر را فراهم کنیم که تمام مواد و تمام تجهیزاتی که می‌تواند چه برای نظافت و چه برای رفاه مردم عزیزمان کاربرد داشته باشد، در خود ایران تأمین کنیم.
مورد بعدی این است که خیلی خوشحال می‌شوم که دعوت کنم از همه بزرگواران در این صنف که تشریف بیاورند و از استعداد‌های شرکت ما در گرمدره کرج بازدید کنند. کارخانه ابراهیم در آنجا واقع است و ما بعد از ۳۵ سال در دهه اخیر توانستیم با فرایند‌هایی که انجام دادیم و با جلب نظری که با افراد و برند‌های خارجی انجام دادیم، خط تولید برند «کلمبوس» را خریداری کنیم و بتوانیم دستگاه‌هایمان را صفر تا صد داخل ایران تولید کنیم و با افتخار بگوییم که دستگاه‌های نظافت صنعتی تولید ایران و نه مونتاژ داریم.


-لطفاً در خصوص صادرات محصول به سایر کشور‌ها توضیح دهید؟
با توجه به اینکه این خدمت و این صنعت یک صنعت خدماتی است و هر جایی که آلودگی وجود داشته باشد، به این دستگاه‌ها نیاز دارد، اصلاً بیان رقم برای این بیزینس یک کار اشتباه است چراکه یک بیزینس بی‌انتهاست، بله ما صادرات داشته‌ایم؛ اما همین که بتوانیم نیاز صنایع داخلی کشور را تأمین کنیم، خودش کار بزرگی است چراکه ما حدود ۲۷ هزار یوزر فعال و مشتری داریم که توانسته‌ایم نیازهایشان را برطرف کنیم و با خدمات پس از فروش‌مان آن‌ها را راضی نگه داریم و انشاءالله برنامه داریم که بتوانیم این حوزه را گسترده‌تر کنیم و در حوزه سی‌آی‌اس (اتحادیه کشور‌های مستقل همسود یا کشور‌های مستقل مشترک‌المنافع) و حوزه کشور‌های عربی و آفریقایی هم ورود محکم‌تر و باقدرت‌تری داشته باشیم که در برنامه آینده کاری شرکت است.


-حضور در نمایشگاه چه‌قدر سودمند بوده است؟ چالش‌های پیش رو موانع پیش رو و درخواستی که از مسئولان دارید، چیست؟
با توجه به اینکه بنده مدیر دپارتمان فروش آنلاین شرکت هستم، ترجیح می‌دهم که موانع یا مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد را مدیرعامل که در بطن این کار بوده است و از صفر تا صد این صنعت را مدیریت کرده است، توضیح دهد، اما راجع به نمایشگاه باید بگویم که ابراهیم به دلیل بزرگ بودن و به دلیل اینکه به نوعی مِنتور (باتجربه) در این صنعت محسوب می‌شود، در بیش از ۹۹ درصد نمایشگاه‌هایی که داخل ایران برگزار شده است، حضور داشته و این را می‌توان با یک تحقیق ساده پیدا کرد. در این چند روزی که نمایشگاه برگزار شد که نمایشگاه صنعت خرده‌فروشی است، توانسته‌ایم افراد زیادی را با این حوزه آشنا کنیم و اکثراً هم آشنایی دارند؛ اما اینکه راهکار‌های بهینه نظافت صنعتی را بتوانند پیدا کنند و دریافت کنند، این وظیفه ماست که باید انجام دهیم.


-و سخن پایانی ...
شرکت ابراهیم امروز دیگر صرفاً فروش را کنار گذاشته است و هدفش فرهنگ‌سازی است و از همه عزیزان خواهش می‌کنم که ان‌شاءالله با حمایت‌ها و کمک‌هایی که می‌خواهند انجام دهند، مسئولان و ... کمک کنند که بتوانیم با قدرت خیلی بیشتر این فرهنگ‌سازی را انجام دهیم و کمک کنیم که صنایع ما و یوزر‌هایی که چه در بحث خانگی و چه در بحث‌های دیگر وجود دارند، این صنعت را بشناسند به خصوص شما رسانه‌ها که ابراز تبلیغ صنعت ما هستید تا ان‌شاءالله بتوانیم در راستای رشد و پیشرفت کشور عزیزمان گامی برداریم.

 

برچسب ها: وزارت صنعت معدن و تجارت خرده فروشی نمایشگاه صنعت خرده فروشی نظافت تجهیزات صنعتی دستگاه‌های نظافت صنعتی ارزش صادرات صادرات توسعه صادرات
ارسال نظر
آخرین اخبار