۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
تعداد بازدید: ۵۵۵۴۷
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا از اعزام بیش از ۴ هزار خانواده کربلا اولی به عتبات عالیات و همچنین برپایی بیش از ۵۰۰۰ ایستگاه صلواتی در دهه ولایت و امامت خبر داد.
کد خبر: ۲۰۱۶۲

برپایی بیش از ۵ هزار ایستگاه صلواتی در سراسر کشور توسط یگان‌های انتظامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جلسه بصیرت رؤسای عقیدتی سیاسی و هادیان سیاسی سراسر کشور اظهار داشت:تعظیم شعائر دینی و انقلابی در مجموعه عظیم انتظامی به نحو احسن با دعوت از سخنرانان اثربخش و صاحب نفس و با حضور مشتاقانه و عالمانه کارکنان خدوم انتظامی و خانواده های آنان اجرا شد.

وی حضور باشکوه کارکنان در جشن‌های غدیر و دهه اول محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان را کم نظیر و مثال زدنی دانست و گفت: شرط موفقیت انتظامی در همه وظایف و ماموریت ها میل به معنویت و تقویت روحیه انقلابی و برافراشته شدن پرچم معارف اهل بیت علیهم السلام در همه یگان‌های انتظامی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تصریح کرد: اعزام بیش از ۴هزار خانواده کربلا اولی به عتبات عالیات در ۵ماهه اول سال ۱۴۰۱ و برپایی بیش از ۵ هزار ایستگاه صلواتی در دهه ولایت و امامت توسط یگان های انتظامی در سطح شهرهای سراسر کشور و برپایی ۸ موکب در مرزهای ورودی و خروجی کشور و یک موکب در کربلای معلی نمونه ای از اقدامات انتظامی در جهت‌ آشنایی کارکنان با معارف اهل بیت علیهم السلام و خدمتگزاری پلیس به مردم عزیز ایران اسلامی و عاشقان و زائران حسینی است.

وی افزود: در صدد هستیم این برنامه ها و فعالیت های معنوی و فرهنگی را با قوت و اهتمام بیشتر تا پایان سال ادامه دهیم. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا خاطر نشان کرد:مجموعه انتظامی افتخار دارد که همه برنامه ها و ماموریت های خود را در راستای تحقق منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به پیش ببرد. 

وی گفت: دشمنان تلاش دارند تا نور اسلام و قرآن و ولایت را در کشور خاموش کنند و این برنامه آنها از اول انقلاب بوده و از هر توطئه و دسیسه ای برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده کردند اما ملت مسلمان ایران با تاسی از قیام عاشورای امام حسین (ع) هرگز تسلیم آنها نشده و با توفیق الهی هر روز قدرتمند تر و شکوفاتر وارد چله پرافتخار دوم انقلاب گردید.

ادیانی تصریح کرد: باید همه افراد به ویژه نخبگان و هادیان و مربیان با تمام وجود جهت مقابله با جنگ ترکیبی دشمن وارد عرصه شده و با جهاد تبیین و روشنگری و بیان حقایق و واقعیت ها جلوی تحریف دشمنان را گرفته و دشمنان را مثل همیشه مایوس کنند./ خبرگزاری فارس

 

برچسب ها: زائران کربلا کربلا عتبات عالیات
ارسال نظر
آخرین اخبار