۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
تعداد بازدید: ۱۷۶۷۹۰
سرمربی تیم رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با اسپانیول حاضر شد.
کد خبر: ۲۰۵

آنچلوتی: با تمام احترام، هیچوقت هدایت بارسلونا را قبول نمی کنم؛ اگر ام باپه به ما ملحق شود، باید از این اتفاق لذت ببرد

رئال مادرید از هفته هشتم رقابت های لالیگا، میهمان اسپانیول است و فردا از ساعت 17:45 در ورزشگاه RCDE به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خطوط به نقل از طرفداری، کارلو آنچلوتی در صحبت های پیش از بازی خود گفت:

 

بازی مقابل شریف غرور ما را جریحه دار کرد. فردا واکنش تیم را خواهیم دید و عملکرد خوبی ارائه خواهیم کرد و تمام توان خود را به کار خواهیم کرد. تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی به کار خواهیم گرفت. نیاز به تعادل بیشتری داریم و باید آنچه اتفاق می افتد را ارزیابی کنیم. در دو بازی اخیر مشکل گلزنی داشته ایم و باید در بازی بعدی خود این مسئله را برطرف کنیم. در فوتبال اوضاع به این شکل پیش می رود، و چیز جدیدی نیست. وقتی همه چیز به آرامی پیش می رفت، گفتم که لحظات سخت تری هم از راه خواهند رسید. هرچند فکر نمی کنم که الان لحظات سخت ما باشد، اما کمی سخت تر از قبل است، که باید با انرژی و حفظ تعادل بر آن غلبه کنیم.

  • تونی کروس
 

از بازگشت او خوشحالیم. به ریکاوری درست احتیاج داشت. فردا از ابتدا به میدان خواهد رفت. او تجربه و کیفیت خود را به تیم اضافه می کند. همه می دانند که او چه چیزهایی ارائه می کند.

  • ادن هازارد
 

او کمی مشکل ثبات دارد. به نظرم او نشانه هایی از عملکرد سابقش را نشان می دهد. در نبرد های یک به یک خوب عمل می کند و به خوبی از یار مقابل خود عبور می کند، در بازی قبلی مقابل شریف چند شوت به سمت دروازه داشت. او باید بیشتر درگیر بازی تیمی شود و به تدریج فرصتی برای نشان دادن کیفیت قابل توجه خود خواهد داشت.

  • ادواردو کاماوینگا
 

او به خوبی جا افتاده چون شخصیت و کیفیت لازم را دارد. باید پیشرفت کند چون هنوز در زمینه جایگیری جا برای بهتر شدن دارد اما باید این را در نظر گرفت که خیلی جوان است. او انرژی فوق العاده ای به تیم آورده و این خوب است.

  • سیستم
 

وقتی مالکیت توپ را در اختیار نداریم، به نظرم 2-4-4 موثرترین سیستم برای تیم است. اما وقتی صاحب توپ هستیم، داستان فرق می کند و درک آن سیستم کمی سخت است چون وقتی توپ را در اختیار داریم هرگز با چهار بازیکن در عقب زمین بازی نمی کنیم. با دو یا سه بازیکن در عقب کار می کنیم. ممکن است با دو مدافع مرکزی و یک مدافع کناری که عقب می نشیند به میدان برویم. اما در شرایطی که توپ را در اختیار نداریم، سعی می کنیم در برخی بازی ها با دو خط چهار نفره دفاع کنیم.

  • خط هافبک
 

روز گذشته تصویری گرفته شده بود که در سمت راست من کروس و کاسمیرو در سمت چپم بود. به هر دوی آنها گفتم که این خط هافبک خوبی است. معتقدم که در حال حاضر بهترین خط میانی دنیا را داریم.

 

انتقادات ممکن است عادلانه باشند یا نباشند، اما باید آنها را بپذیرید و ارزیابی کنید. من موقعیت فوق العاده ای دارم که واقعاً هیجان زده ام می کند و در این جایگاه باید انتقادات را بپذیرید. بهتر است که در رئال مادرید مورد انتقاد واقع شوید چون همه مربیان مورد انتقاد قرار می گیرند اما من خوش شانس هستم که در جایگاهی قرار دارم که هیجان زیادی به همراه دارد.

  • سیستم چرخشی در ترکیب
 

بازیکنانی که دقایق کمتری بازی کرده اند شانس بیشتری خواهند داشت چون سر حال تر هستند. همه فکر می کنند که کاسمیرو خسته است اما به نظرم اینطور نیست. او برای تیم خوب کار کرده است. وقتی به بازیکنی استراحت می دهم به این معنی نیست که سزاوار بازی نبوده، بلکه به این معنی است که قصد جلوگیری از مصدومیت های احتمالی را داریم و این کاری است که در قبال مودریچ انجام داده ام که مقابل ویارئال استراحت کرد و سپس مقابل شریف به میدان رفت.

  • مصدومیت ها
 

مندی کاملاً خوب کار می کند. تمرینات گروهی را شروع کرده اما شدت تمرینات او را خیلی افزایش نداده ایم. می خواهیم از وقفه بازی های ملی استفاده کنیم تا سخت تر تلاش کنیم و او را به شرایط بازی برگردانیم. فکر می کنم بعد از بازی های ملی می تواند اولین بازی خود را انجام دهد. کارواخال و مارسلو هم شرایط مشابهی دارند. امیدواریم که آنها را هم بعد از بازی های ملی در اختیار داشته باشیم.

  • اتلتیکو مادرید و بارسلونا
 

باید مطمئن شویم که تا لحظه آخر با هر دوی آنها رقابت می کنیم چون هر دو تیم خوبی هستند. شاید اتلتیکو با فرم بهتری قدم به بازی امروز بگذارد مثل تمام بازی های دیگر، این مسابقه را هم تماشا خواهم کرد چون آنها دو تیم بزرگ هستند. فکر می کنم اگر کاری که باید را انجام دهیم تا لحظه آخر با هر دو تیم در رقابت خواهیم بود.

  • در مورد سرمربیگری در بارسلونا
 

با تمام احترام به باشگاه بزرگ بارسلونا، نمی توانم به گذشته ام پشت کنم. در گذشته سرمربی رئال مادرید بوده ام و حالا دوباره هدایت این تیم را به عهده دارم بنابراین نمی توانم چنین کاری انجام دهم.

  • شکست مقابل شریف مولداوی
 

ارزیابی ما از بازی روشن و ساده بود. کاملاً روشن به بازیکنانم توضیح داده ام. تیم کاری که باید را انجام داد و به خاطر چند اشتباه جزئی تاوان دادیم. باید در مقابل دروازه و پاس هایی که می دهیم دقیق تر عمل کنیم و وقتی دفاع می کنیم تمرکز بیشتری داشته باشیم. از لحاظ جسمانی هم روی من تأثیر می گذارد چون نمی توانم خوب بخوابم و همیشه به اتفاقاتی که رخ داد فکر می کنم. وقتی پیروز نمی شوید، این اتفاقی است که همیشه رخ می دهد و نمی توانید بخوابید.

  • کیلیان ام باپه

 

اگر به ما ملحق شود، باید از این اتفاق لذت ببرد چون رئال مادرید بزرگترین باشگاه دنیاست.

برچسب ها: رئال مادرید کارلو آنچلوتی
ارسال نظر
آخرین اخبار